Sv: Strikketips, hentesett?
Jo, det gjelder forsåvidt pakker, men å bestille det i posten fra østlandet, når jeg har en fysisk butikk i grei handleavstand (bare lite tid til å komme meg dit) virker litt baklengs... særlig når jeg ikke stoler på at posten får levert den før jeg drar (til østlandet) på juleferie om få dager, og den derved kommer til å vente i postkassa, akkurat når jeg HAR tid til å dra til butikken der det selges...
så jeg heller mot å prøve å forminske den kjoleoppskrifta i jula (Har du prøvd på det Ole Brumm? Hva landet du på med kjole-hente-sett?) og heller skaffe den oppskrifta over jul. Dersom jeg ikke bestemmer meg for å prioritere en tur til midttun på lørdag da, gitt at pakken mannen har bestilt med alle julegavene til familien hans FAKTISK sendes i dag (det var visst blitt utsolgt for ene tingen han hadde bestilt, så hele den pakken står på vent, men det er forventet på lager i dag...) er det bare en julegave som gjenstår, så da kan jeg vel snike inn tid til en tur til nøstebarn, kanskje...