|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?
![]() |
#2 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Min har forbrutt seg mot avtalen om at vi skulle kjøpe ny komfyr i år, og droppe gavver til hverandre. Så han får et elektrisk varmeteppe til sengen siden han insisterer på å varme kalde føtter på meg, og så får han en utvidet Avatar-boks med masse spesielklipp og div greier, som han snakket om for en god stund siden. Håper han kommer til å like det.
![]() |
#3 |
maler
|
Tjah... ponduskalender? Teknisk duppedings (trengte ikke dere et lite videokamera)? En boks med dertil egnet serie?
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
Jeg har kjøpt ett pittelite videokamera til hele familien fra fiskene
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
Selvfølgelig. De er en STOR del av familien
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Kirsebær, Herremannen har selv kjøpt en gave til Pelenmannen som vi feirer bursdagen til i dag (så at vi slipper å ta med så mye gaver når vi reiser på ferie). De har Holiday shop i skolen og barna kan kjøpe ting der om de har med seg penger. Herremannen hadde kjøpt en lite statue av en ørn, i plast eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|