Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jean Paul = østkantstil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-10, 16:19   #101
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.092
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Jean Paul distribueres massivt ut i kjøpesenter-Norge. Det er de som går i slike miljøer og vil handle det dyreste der, som kjøper merket. De blir på en måte pariakaste. De som de viser seg frem for lokalt synes de er pretensiøse klovner, mens kleskjennere ler av den ignorante uniformeringen. Tipper de har en Match-butikk på Notodden. På østkantsentrene i Oslo er de ihvertfall representert.

Du er sikkert inne på noe, jeg er utmerket godt klar over Matchbutikkenes lokasjon, men det er liksom ikke grenser for bastant uttalelse heller da. Jeg bor selv på østkanten, men har ikke tenkt over at noen av dem rundt meg er en pretensiøs klovn. Ikke har jeg sett mange i JP-klær heller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 16:31   #102
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Match er for øvrig også representert på Byporten, Aker Brygge, Sjølyst og Sandvika Storsenter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:25   #103
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Match er for øvrig også representert på Byporten, Aker Brygge, Sjølyst og Sandvika Storsenter.

Pariakasten sniker seg inn overalt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:26   #104
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har ikke snøring på hva som er kult og hipt i noen deler av Oslo (eller ellers). Men at det er kjempeforskjell på påkledning på øst- og vestkanten, det kan jeg skrive under på. Jeg føler meg virkelig på en annen planet når jeg rusler på Frogner, for eksempel, eller bare bortover Bygdøy Allé, for den del - folk ser helt annerledes ut enn rundt Tøyen, der jeg bor. (Og det er ikke bare det at alle er blonde og nesten ingen har hijab eller niqab, altså. )

Må bare hive meg inn og si at de som ikke helt skjønner øst/vest greia i Oslo, kan bare ta en sightseeing på en av bussene som går mellom øst og vest - 21 bussen fra Frogner til Helsfyr feks - og studere menneskene underveis. Der er merkelig hvordan typene totalt forandrer seg slik omtrent halvveis.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:31   #105
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Pariakasten sniker seg inn overalt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:31   #106
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Er Match harry, altså? Trodde det var en helt "nøytralt" butikk, jeg. Det hender jeg går innom butikken deres på Sandvika storsenter. Kan ikke si at jeg har tenkt noe spesielt om plaggene der, for det meste jeg sett har vært ganske tidløst og klassisk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:33   #107
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Hva skal man si? JP, wannabes, sooo last year, pariakaste og klovner.

Mange legger så imponerende mye følelser og meninger i klesmerker. Det er ganske deilig å kjøpe klær hvis farger og snitt kler meg uten så mye som å skjele til merker eller kleskodeksen i nabolaget.

(...også lurer jeg bittelitt på hvorfor Pelen har et behov for å få bekreftet sin følelse av JP er et "østkant-klesmerke"...?)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:36   #108
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Må bare hive meg inn og si at de som ikke helt skjønner øst/vest greia i Oslo, kan bare ta en sightseeing på en av bussene som går mellom øst og vest - 21 bussen fra Frogner til Helsfyr feks - og studere menneskene underveis. Der er merkelig hvordan typene totalt forandrer seg slik omtrent halvveis.

Fra minkpels og Versace til uteliggere og trygdemisbrukere eller?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:43   #109
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

(...også lurer jeg bittelitt på hvorfor Pelen har et behov for å få bekreftet sin følelse av JP er et "østkant-klesmerke"...?)

Spørsmålet hennes var da ikke vektet på noe vis? Jeg syns det var et ganske nøytralt spørsmål.

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Fra minkpels og Versace til uteliggere og trygdemisbrukere eller?

Det at man påpeker at det er en forskjell betyr ikke at man mener det er en negativ forskjell.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:45   #110
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Er det ikke minst like mye fordommer fra øst mot vest som motsatt?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:45   #111
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Jeg heller mot steriotyp definisjonen på JP sånn ca. i 1990, men nå tror jeg faktisk enkelte slumper til å kjøpe en jakke bare fordi den er praktisk til en grei pris, eller en skjorte til en grei pris. Særlig i butikker som Match, hjelpsom og hyggelig betjening, greie klær og ikke noe fuzz. Faren min er typisk sånn, han kan kjøpe klær, og har kun et kriterie, ingen prangende logoer. Sist jeg så han hadde han faktisk en JP-skjorte, men jeg kan med 100 (tusen faktisk) % sikkerhet si at han har ikke peiling på at det er noe som helst merke altså, hverken harry eller snobbete.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:46   #112
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det ikke minst like mye fordommer fra øst mot vest som motsatt?

Joda. Massevis begge veier.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:46   #113
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det ikke minst like mye fordommer fra øst mot vest som motsatt?

Blandt de som har det finnes det sikkert like mye begge veier, at man forsøker å definere forskjellene betyr ikke nødvendigvis at man har fordommer da.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:47   #114
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Spørsmålet hennes var da ikke vektet på noe vis? Jeg syns det var et ganske nøytralt spørsmål.

Mulig det. Og jeg bryr meg i grunnen så lite at det er ren kjedsomhet som gjør at jeg i det hele tatt skriver i denne tråden. Men som regel når noen stiller et spørsmål er det lett å forstå hvorfor man lurer. Jeg skjønner liksom ikke hvorfor det er viktig å få plassert et merke som østkantstil eller vestkantstil. Men vi får ta høyde for at den øst-vet greia er søvndyssende saker for absolutt alle mennesker bosatt utenfor Oslos grenser, så jeg holder muligheten åpen for at dette er interessante saker for andre enn meg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:47   #115
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Jeg forbinder JP med "billig" merkevare, wannabe-sporty lizzom.

Også kan jeg heller ikke skjønne de som ikke merker særlig forskjell mellom vest- og østkanten. Jeg har bodd på Ullernåsen og på Bøler, og det var himmelvid forskjell i alt fra klesstil til fritidsaktiviteter til julepynt og hva har du.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:49   #116
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Blandt de som har det finnes det sikkert like mye begge veier, at man forsøker å definere forskjellene betyr ikke nødvendigvis at man har fordommer da.

Det innlegget jeg kommenterte definerte ikke noe som helst, derfor spurte jeg. Hvordan mener hun typene endrer seg?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:51   #117
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det innlegget jeg kommenterte definerte ikke noe som helst, derfor spurte jeg. Hvordan mener hun typene endrer seg?

Så ikke innlegget ditt jeg Lykken, men etter å ha lest det så er jeg med på den.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:52   #118
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Jeg skjønner ikke dette med "billig" merkevare og wannebe. Er det sånn at enten må man kjøpe ordentlig dyre og "anerkjente" merkeklær eller så får man holde seg til HM og Cubus (som forøvrig da er så billig at det er harry og østkant) så man ikke er wannabe av noe slag?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:54   #119
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Mannen min har en del skjorter fra det merket, og liker dem veldig godt.
Jeg har selv en jakke jeg har brukt mye.
De plaggene vi har hatt fra det merket har vi kjøpt fordi vi syns akkurat det plagget var pent. Akkurat på samme måte som at jeg kjøper andre klær fordi det er klær jeg liker. Jeg kjøper ikke klær bare fordi det har et merke på seg. Og lar heller ikke være å kjøpe et plagg jeg liker bare fordi jeg ikke liker merket.

Jeg ser JP på alle slags mennesker jeg, i den grad jeg legger merke til det da. Jeg ser heller på hvordan folk er kledd, enn hvilket merke de har på tror jeg. Og syns det er veldig greit å ha det sånn.
Men nå har ikke jeg bodd i Oslo da, og har ikke sett forskjellene der.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:55   #120
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg skjønner ikke dette med "billig" merkevare og wannebe. Er det sånn at enten må man kjøpe ordentlig dyre og "anerkjente" merkeklær eller så får man holde seg til HM og Cubus (som forøvrig da er så billig at det er harry og østkant) så man ikke er wannabe av noe slag?

Jeg er også ganske fascinert av det. Jeg har på et vis alltid tenkt på det som ulike merker med ulik pris (og evt kvalitet), og så er det one-of-a-kind-designklær som stiller i en egen kategori. Men det er åpenbart noe jeg ikke har skjønt. For meg er JP bare klær med et klassisk og til tider litt kjedelig utseende.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no