Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

En liten fredagsgåte

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-10, 23:58   #101
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten fredagsgåte

Bæsj, bare fordi jeg googlet IQ over 120 og fant gåten på den måten får jeg ikke heder og ære.

Får jeg ikke for innsatsen en gang?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 23:59   #102
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Livet er tøft.

Gammel 18-12-10, 00:01   #103
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Bæsj, bare fordi jeg googlet IQ over 120 og fant gåten på den måten får jeg ikke heder og ære.

Jeg fant gåten, men skjønte den ikke, så jeg googlet svaret.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:01   #104
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får jeg ikke for innsatsen en gang?

Så DET kan man google altså. Jeg goglet mye annet i prosessen her, men ikke det.

Gammel 18-12-10, 00:02   #105
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Så DET kan man google altså. Jeg goglet mye annet i prosessen her, men ikke det.

Seff, det er jo det mest innlysende.

minibolle mai 2012
Gammel 18-12-10, 00:03   #106
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Kjedelig om der googler svaret da.

Gammel 18-12-10, 00:05   #107
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Mirasol og Stompa: Feil

Var jo lov å prøve seg, og tro at det var en luregåte. Nå har jeg selvfølgelig sett på den med nye og logiske øyne og kan lene meg tilbake og sole meg i glansen!

Gammel 18-12-10, 00:08   #108
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det nå man skal si hovmodig : HAH! Enkeltpenkelt!
*nei, jeg har ikke googlet*

Gammel 18-12-10, 00:10   #109
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Man kan gjerne si det.

Klør i prikkefingrene.

minibolle mai 2012
Gammel 18-12-10, 00:12   #110
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner fortsatt ingenting. Men så har jeg brukt mer av kvelden på amming, enn på å studere hovedinnlegget.

Gammel 18-12-10, 00:13   #111
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg synes også det var enkelt når jeg først fant gåten. Faktisk så enkelt at jeg slurvet, så første svaret var feil.

Men jeg tror ikke på at den gåten krever en IQ på over 120 altså, ei heller at man kan fastslå at IQ-en er over noe som helst basert på en såpass simpel test. Eller??

Gammel 18-12-10, 00:13   #112
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan gjerne si det.

Klør i prikkefingrene.

Gammel 18-12-10, 00:14   #113
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg synes også det var enkelt når jeg først fant gåten. Faktisk så enkelt at jeg slurvet, så første svaret var feil.

Men jeg tror ikke på at den gåten krever en IQ på over 120 altså, ei heller at man kan fastslå at IQ-en er over noe som helst basert på en såpass simpel test. Eller??

Stemmer nok ikke med IQen, nei. Men, artig å ha det med

Gammel 18-12-10, 00:16   #114
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg fant gåten, men skjønte den ikke, så jeg googlet svaret.

Mannen påstår at man har høyere IQ om man googler svaret, enn om man faktisk regner det ut... Krever jo IQ for å tenke på google også, må vite

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:16   #115
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Me did it joh!

Gammel 18-12-10, 00:17   #116
VisiliA
Brenner seg ut

VisiliA sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
VisiliA er litt kul
Standard

Nei, altså...IQ er no dritt

VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 00:18   #117
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Mannen påstår at man har høyere IQ om man googler svaret, enn om man faktisk regner det ut... Krever jo IQ for å tenke på google også, må vite

Jo, men hva lærer man da? Og hva gir det av opplevelse av mestring? Er jo mye mer tilfredsstillende å finne det ut selv.

Googlet du?

Gammel 18-12-10, 00:20   #118
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jag er inte ligent.

Jeg har funnet svaret ved googling. Men jeg skjønner fortsatt ikke spørsmplet, må jeg innrømme. Er det noen som har lyst å dele teskje med en fattig stakkar? liiis:

Gammel 18-12-10, 00:20   #119
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

IQ, hva er det!??

Gammel 18-12-10, 00:23   #120
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet jeg er domm, og jeg spurte mannen om hjelp. Han kikket såvidt på den og kalte den en "tåpelig oppgave", sikkert fordi han ikke skjønte noe han heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.