Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg er ikke rasist, men

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-10, 23:01   #141
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er ikke rasist, men

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Så nå er jeg der at jeg fremdeles synes Frp er et møkkaparti med en møkkapolitikk og aldri kunne stemt det selv. Men jeg slutter ikke å like mennesker jeg liker og som jeg aldri ville drømt om stemte Frp, bare fordi det viser seg at det gjør de faktisk.

Denne kan jeg virkelig signere helt og fullt.

Gammel 18-12-10, 12:13   #142
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg må faktisk innrømme at om jeg finner en eller annen som helt ut av det blå stemmer frp så vil nok det gjøre at mitt syn på vedkommende kan endre seg. Akkurat på samme måte som om jeg plutselig finner ut at vedkommende er Taliban. Begge deler er litt definerende eller evt redefinerende egenskaper for meg.

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 15:00   #143
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg må faktisk innrømme at om jeg finner en eller annen som helt ut av det blå stemmer frp så vil nok det gjøre at mitt syn på vedkommende kan endre seg. Akkurat på samme måte som om jeg plutselig finner ut at vedkommende er Taliban. Begge deler er litt definerende eller evt redefinerende egenskaper for meg.

En venn av meg gikk ut med ei jente han likte veldig godt, til han fant ut at hun sto på lista til demokratene (altså de tullingene som ble sparket ut av frp).

Av en eller annen grunn så varte ikke det forholdet så lenge

Gammel 18-12-10, 20:02   #144
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

For min del handler det vel om hvordan jeg finner ut av sånn. Om det skjer via heftige diskusjoner hvor vi finner ut at vi er dypt uenige om vesentlige ting, så hadde det nok redefinert en del for meg også. Men når det er snakk om at man finner det ut sånn helt tilfeldig, og mennesket aldri har gjort eller sagt noe som man har mislikt, ja da blir det i mine øyne snodig om man plutselig ikke skulle like mennesket lengre. Nå er det forøvrig ikke snakk om nære venner for meg, mer bekjente. Hadde det vært en nær venn så kan det nok hende at jeg hadde tatt en diskusjon om "jammen Voffer Frp!?". Særlig siden jeg liker en god diskusjon.

Ut over det så synes jeg det er litt søkt å sammenlikne Frp og Taliban da. Altså, for min del er det helheten med politikken som gjør at jeg ikke forstår meg på Frp-velgere. Eller kanskje snarere mangelen på helhet, når jeg tenker meg om. Det er et parti hvor alle kan finne en eller annen liten sak de er enige i. Jeg skal ærlig innrømme at det har hendt (men ikke særlig mange ganger...) at jeg har tenkt "der har de et poeng!". Men så skjer det noe fem minutter senere som bare slår det poenget fullstendig i fillebiter. De er et sånn "alle skal få!"-parti, og det sier seg selv at det ikke går. Jeg tror ikke alle i partiet er rasister og tullebukker. Men at det er en god del av dem, og i mine øyne langt flere enn i andre partier, det er helt sikkert.

Men som sagt, jeg har venner og bekjente fra de fleste partier (muligens med unntak av Demokratene og tilsvarende, men er tvilsomt at noen ville funnet på å innrømme det om de var det. ). Og jeg er ganske politisk uenig med en god del av dem, uten at jeg har tenkt å kutte dem ut av den grunn, hvis det ikke blir sånn at de sier og gjør så mye (i mine øyne) rart og dumt at det blir plagsomt å omgås dem.

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

En venn av meg gikk ut med ei jente han likte veldig godt, til han fant ut at hun sto på lista til demokratene (altså de tullingene som ble sparket ut av frp).

Av en eller annen grunn så varte ikke det forholdet så lenge

Jeg må innrømme at om jeg hadde hatt venner som plutselig syntes Demokratene hadde fine meninger, så hadde jeg nok tatt en seriøs samtale med dem, og jeg tviler på at de hadd kunnet komme opp med argumenter som overbeviste meg om at det kan være en god ide å stemme på dem. Og dermed hadde nok det vennskapet dødd. Men jeg er faktisk ikke der at jeg synes at Demokratene kan sidestilles med Frp (og det synes tydeligvis ikke Frp heller, siden de sparket dem ut).

Frp er for meg et fjollete parti, men det er like mye helheten og mangelen på sådan, og ikke bare enkeltdelene som gjør det. Og litt det faktum at de lar sånne som hun Alta-damen ha ledende roller i partiet.

Gammel 18-12-10, 21:23   #145
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må i anstendighetens navn påpeke at jeg jobber sammen med et aldeles utmerket og hjertegodt menneske som er medlem og tillitsvalgt for FrP. Hun er superkoselig, men klarer ikke å klikke observasjonene sine på plass i Analysen. Hun ser mange av de samme tingene som meg, og vi vurderer feks de samme menneskene ganske likt, men vi har helt ulik analyse av hva som burde gjøres eller hvordan ting skal løses. Generelt er mine løsninger noe mer komplisert når det kommer til økonomi og sånt. "Mer oljepenger" er liksom litt enkelt.

Gammel 18-12-10, 21:51   #146
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om man synes at det er helt hinsides å stemme FrP, ja - rent idioti, så behøver ikke det å bety at men ikke kan ha FrPere som venner, eller i bekjentskapskretsen? Som antirasist delux som barn og ungdom var en av mine nærmeste venninner medlem av FpU. Jeg ditchet henne ikke av den grunn, selvsagt. Men vi diskuterte heller ikke mineområdene omgående. Som voksen har jeg av en eller annen grunn hatt få åpne FrP-velgere nært meg. Det har nok kanskje mye med hvilken vei jeg har tatt i livet? Det er liksom ikke blant sosialarbeidere og barnevernspedagoger man finner flest med den type holdninger, naturlig nok.

Ved valg av partner derimot, ville det være helt umulig for meg å leve med en som stemte FrP. Det går ikke på at jeg ikke tåler uliker, men at FrP står for det motsatte av det mest grunnleggende jeg står for verdimessig her i livet. Holdninger det er svært viktig for meg å formidle videre til mine barn.

Gammel 18-12-10, 21:58   #147
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke sagt at jeg ikke kan ha en frp-er i min nærhet. Men jeg har sagt og står ved at det å stemme frp er en såpass snodig ting i min verden at det er en av de egenskapene som faktisk vil påvirke hvordan jeg ser på vedkommende. Ikke som i at vi ikke kan omgås, men som i at vedkommende nok mister en del injurierende kraft hos meg i en lang rekke saker og ting.

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 22:06   #148
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For å si det sånn - jeg synes det er like minebelagt å diskutere politikk med ihuga SV'ere som med FrP'ere. Jeg møtte en FrP'er på fest for en tid siden og vi hadde en kjempeinteressant diskusjon - rett og slett fordi han var en drivende god debattant. Respekt. Men jeg likte ikke holdningene hans, men har alikevel full respekt for måten han la de fram på. Hun brødhodet som stemte SV på samme fest, kunne jeg styre meg mer for.

Gammel 18-12-10, 22:21   #149
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Jeg bare lurer på når man skifter fra å se på dette mennesket som et polsk innvandringsoffer til å slenge den fordømmende hammeren som følger av at man har inkludert dette mennesket i sitt eget kollektive "vi". I mine øyne er det primitive reaksjoner i alle verdens samfunn der migrasjon er en del av hverdagen. Ok, en halv polakk har internalisert det lokale forvarsperspektivet, hvor uvanlig er det i resten av verden? Hadde man sagt det samme om nordmenn hadde innvandret til Polen og det vakte like primitive reaksjoner? Det er noe med å patronisere folk i innvandringsdebatten. Noen skal være objekter til analyse, med en overklasse av analytikere som lever på illusjonene om at man er likeverdige. Selv om analytikerne lever et åndelig overklasseliv, sosioøkonomisk fjernt fra både innvandrere og de som ikke vil ha mer migrasjon.

Gammel 18-12-10, 22:23   #150
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også reagert litt på holdninger hos enkeltmennesker som stemmer SV. Den litt ovenifra og ned-holdningen om at folk er for dumme til å kunne styre egne liv osv. Jeg tar meg i å håpe at det virkelig ikke er med samme arrogansen SV-politikere jevnt over ser ting med. Jeg kjenner heldigvis også mange oppegående SV-folk som fint klarer å argumentere uten å dra "folk er for dumme"-greia.

Jeg kjenner noen få som ser ut til å synes FrP er det helt store. Hyggelige folk som jeg er overbevist om egentlig ikke har skjønt greia. Så der hender det at jeg humrer litt før jeg forklarer hvorfor jeg mener de er på jordet. Ofte vet de ikke om de tingene jeg påpeker. Dette er unge folk som jeg fortsatt har tro på. De er bare fortsatt påvirket av FrP-tøffinger som har sjarmert ungdommen i senk under skolevalgene i videregående etc.

Jeg tror mange misliker det samme som meg ved de rødere partiene. Altså den "vi har bestemt hva som er best for deg"-holdningen. Når jeg har stemt på de røde partiene har dette vært en kamel å svelge hver gang. For jeg kan ikke fordra det. Men å gå fra det og til å hive seg på FrPs frieri til alle som irriterer seg over det samme, blir for dumt.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 22:27   #151
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og ja, forresten. Jeg har polsk familie. Bestefaren min ble tvangssendt til Norge under krigen og om han i noens øyne ikke var med og "bygget landet" så bygget han i alle fall bl.a. "Blodveien". Jobbet hardt resten av sitt liv og var "grei" nok å dø måneder før han ble pensjonist.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 18-12-10, 22:43   #152
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg har også reagert litt på holdninger hos enkeltmennesker som stemmer SV. Den litt ovenifra og ned-holdningen om at folk er for dumme til å kunne styre egne liv osv. Jeg tar meg i å håpe at det virkelig ikke er med samme arrogansen SV-politikere jevnt over ser ting med. Jeg kjenner heldigvis også mange oppegående SV-folk som fint klarer å argumentere uten å dra "folk er for dumme"-greia.

Jeg kjenner noen få som ser ut til å synes FrP er det helt store. Hyggelige folk som jeg er overbevist om egentlig ikke har skjønt greia. Så der hender det at jeg humrer litt før jeg forklarer hvorfor jeg mener de er på jordet. Ofte vet de ikke om de tingene jeg påpeker. Dette er unge folk som jeg fortsatt har tro på. De er bare fortsatt påvirket av FrP-tøffinger som har sjarmert ungdommen i senk under skolevalgene i videregående etc.

Jeg tror mange misliker det samme som meg ved de rødere partiene. Altså den "vi har bestemt hva som er best for deg"-holdningen. Når jeg har stemt på de røde partiene har dette vært en kamel å svelge hver gang. For jeg kan ikke fordra det. Men å gå fra det og til å hive seg på FrPs frieri til alle som irriterer seg over det samme, blir for dumt.

Men har noen en alternativ kanal? Svaret er nei.

Gammel 18-12-10, 22:44   #153
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er ikke noen typisk SV-velger. Tvert om. Han jeg bor sammen med pleier å si at det er et snodig parti å stemme på for en såpass knallhard kapitalist som meg.

Men jo - jeg mener absolutt at det er en del folk der ute som ikke greier å ta valg i egne liv som er til å leve med for de rundt dem og at vi som samfunn da har en jobb å gjøre med å tilrettelegge. Man skal ikke ha individuell frihet som voksen på et slikt nivå at man skal få rasere livene til barna sine feks uten at noen bryr nesa si og setter grenser. Det med å trenge grenser er for mange ikke noe som forsvinner som behov når man runder atten år.

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 22:45   #154
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Jeg bare lurer på når man skifter fra å se på dette mennesket som et polsk innvandringsoffer til å slenge den fordømmende hammeren som følger av at man har inkludert dette mennesket i sitt eget kollektive "vi". I mine øyne er det primitive reaksjoner i alle verdens samfunn der migrasjon er en del av hverdagen. Ok, en halv polakk har internalisert det lokale forvarsperspektivet, hvor uvanlig er det i resten av verden? Hadde man sagt det samme om nordmenn hadde innvandret til Polen og det vakte like primitive reaksjoner? Det er noe med å patronisere folk i innvandringsdebatten. Noen skal være objekter til analyse, med en overklasse av analytikere som lever på illusjonene om at man er likeverdige. Selv om analytikerne lever et åndelig overklasseliv, sosioøkonomisk fjernt fra både innvandrere og de som ikke vil ha mer migrasjon.

Det er ikke noe feil å patronisere idioter. Om de ikke vil bli patronisert så får de slutte å si idiotiske ting da.

Gammel 18-12-10, 22:47   #155
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er ikke noe feil å patronisere idioter. Om de ikke vil bli patronisert så får de slutte å si idiotiske ting da.

Haha - det var det der jeg prøvde å pakke pent inn - men ja. Enig.

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 22:54   #156
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Patroniserer du folk som mener at deres koner bør holde seg innendørs og ikke bør gå ut uten følge? Ja, det gjør du aksomt ved å begrense dem til en analytisk størrelse. De blir et DEM OM DET. Ergo har du ikke gjort dem til gjenstand for samme fordømmelse som om din svoger skulle stenge inne sin kone og nekte henne kontakt med omverdenen, og barna deltakelse i barnehage. Du har ekskludert med velvilje og enkelhet der du kunne ha inkludert med konflikt og ny lærdom.

Gammel 18-12-10, 22:58   #157
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Patroniserer du folk som mener at deres koner bør holde seg innendørs og ikke bør gå ut uten følge? Ja, det gjør du aksomt ved å begrense dem til en analytisk størrelse. De blir et DEM OM DET. Ergo har du ikke gjort dem til gjenstand for samme fordømmelse som om din svoger skulle stenge inne sin kone og nekte henne kontakt med omverdenen, og barna deltakelse i barnehage. Du har ekskludert med velvilje og enkelhet der du kunne ha inkludert med konflikt og ny lærdom.

Brutus_ du har hukommelse som en manet. Alle på FP er liksom en slags inni-hodet-til-Brutus_-karikatur av den mest kulturtullete SV-er.

Jeg har nå i hvert fall patronisert irakere og pakistanere, for jeg kjenner flere sånne enn finnmarkinger. So what. Hvor vil du hen?

Gammel 19-12-10, 00:04   #158
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Men har noen en alternativ kanal? Svaret er nei.

Jeg vet ikke. Men det er vel som med de fleste valg. Noen onder må man velge mellom og da har jeg ofte syntes at de rødere partienes onder er mer spiselige enn f.eks. FrP sine.

Men jeg tror at den samme arrogansen jeg irriterer meg over kan være noe av grunnen til at andre som er litt mindre kritisk til FrP svinger den veien. Selv om det for meg ville vært utenkelig å stemme FrP uansett hvor irritert jeg kan bli av andre politikere. Litt autonomi har man da.

Når det er sagt: Folk som tilsynelatende har kommet frem til "Det eneste rette" for absolutt alle er i min bok også ganske enkle. Det virker selvmotsigende å påpeke FrPs forenkling når man samtidig påberoper seg å ha funnet fasiten på den måten.

Gammel 19-12-10, 00:39   #159
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ordet "rystet" har jeg ofte inntrykk at brukes om/av folk som er litt høytidelige, eller selvhøytidelige. Eller som media kanskje vil presentere på den måten? Jeg husker at jeg som barn fast leste "Se og hør" hos farmor, og at fyrst Rainier fra Monaco nesten i hvert eneste blad var rystet, stakkar.

Nå kom jeg på hva annet det minst like ofte sto i Se- og hør. "Fyrst Rainier raser". Jeg fikk lyst til å teste den varianten Lille Meg kom med tidligere her på samme måte, men med "raser".

"Siv Jensen raser" ga 768 googletreff.
" Jens Stoltenberg raser" ga 4 treff (hvorav en av treffene dreide seg om sammenligningen mellom Siv og Jens og "raser" ).
"Erna Solberg raser" ga 240 treff.
"Kristin Halvorsen raser" ga 7 treff.

Gammel 19-12-10, 10:33   #160
Slettet bruker
Passiv

Standard

Brutus - hva er det du mener? At vi rakker ned på frp-ere mens vi har superforståelse for kvinneundertrykkende muslimer bare fordi de er muslimer?

Etter så lang tid på fp må du da snart ha blitt bittelitt kjent med oss vel?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.