|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Melk i DronningsjokoladeLeste tilfeldigvis bakpå en 200g dronning sjokolade nå og der står det at den inneholder melk. Jeg har innbilt meg at dronningsjokoladen er melkefri så jeg måtte sjekke en 100g jeg hadde i skapet som er kjøpt litt før den på 200g. Den er melkefri.
![]() |
#3 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Melk i DronningsjokoladeMin kontakt i sjokoladefabrikken hevder at de ikke har endret ingrediensene, de har bare merket sjokoladen fordi den produseres i det samme utstyret som annen sjokolade.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melk i Dronningsjokolade
Jeg kjenner noen med et barn med ekstrem melkeallergi og de har alltid brukt nonstopp og dronningsjokolade, |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melk i DronningsjokoladeJeg oppdaget også dette her om dagen. I forhold til Non Stop som også har endret innholdsfortegnelsen til å inneholde melk sjekket jeg opp med Freia og fikk dette svaret:
![]() |
#6 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Melk i DronningsjokoladeJeg vil gjerne tipse om Plamil sine sjokolader. Vi bruker denne på grunn av nøtteallergi, men den er også uten melk, gluten, den er vegansk og produsert under samvittighetsfulle forhold |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|