Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Brødbakemaskin

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-10, 17:47   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brødbakemaskin

Sjå etter ein med tidsinnstilling og aller helst ein der eltekroken legger seg ned før steiking. Då unngår du det teite hullet i midten.

Gammel 20-12-10, 17:48   #2
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Sjå etter ein med tidsinnstilling og aller helst ein der eltekroken legger seg ned før steiking. Då unngår du det teite hullet i midten.

Ahh, flott, takk for tips, det er notert. =)

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 17:50   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Det var smart! Vi fikk vår i gave, så jeg ser jo noen ting som kunne vært annerledes med den hvis vi hadde studert litt mer og kjøpt selv.

Gammel 20-12-10, 20:25   #4
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Ikke synes jeg brødet ble spesielt godt,og så var det veldig upraktisk med den kniven som hele tiden satt fast i selve brødet. I tillegg har jeg jo fire barn,så da ble brødene altfor små.

Oppskriften kan du jo gjøre noe med, det er jo bare å fikse den så brødet blir godt vel? Om du ikke får nok brød til alle, så har du for liten maskin tydligvis. Men ja de eltekrokene som lager hull i brødet er kjipe.

Mulighet til å utsette starten er genialt, men jeg bruker den ikke så ofte, men kan være kjekt å ha. At brødet er avlangt som det blir i de største maskinene er veldig greit, da har man et stort brød som kan brukes til hele familien.

Vi har hatt brødbakemaskin i 2,5 år og den er i bruk 4-6 ganger i uka, nesten daglig altså, jeg er strålende fornøyd! (Vi har en Princess maskin)

Gammel 20-12-10, 20:33   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker vår brødbakemaskin mest til å lage pizzadeig nå. Genialt å putte ingredienser i før vi drar på jobb og setter på timer. Da er deigen ferdig til vi kommer hjem og kan få hjemmelaget pizza på et blunk. Bare å putte i forma, fylle og steke. Brødet ble vi fort lei, men loffen blir kjempegod og litt mere "mat" i enn kjøpeloff. Så lager jeg julekake i brødbakemaskinen. Vi har sånn med avlangt brød og 2 eltekroker.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 20:48   #6
konsulenten
Passiv

Standard

Har Panasonic 255 og den er veldig bra. Sjekk review her. Den har en spesiell dispenser for nøtter og tørket frukt, om du liker å bruke det. Jeg hadde definitivt gått for en Panasonic modell (tror det har kommet en nyere en, 257..?)

Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 09:54   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Litt gammel tråd men jeg jakter på ny brødbakermaskin..
Er så dritt lei av at halve brødet blir øddelagt pga eltekrokene. Så jeg er begynnt å plukke de ut e liten tid før steiking. Men dette er en møkkajobb Først må jeg hele tiden passe på klokken,og for det andre får jeg jo halve brødeigen med opp

Hvem hva hvor har med eltekroker som legges ned?

Har googlet alt mulig rart nå i felere dager men finner ingen ting.

Her er det nesten ingen som har inne brødbakermaskiner.

Elkjøp har en kenwood? svart avlang sak, men den har ikke nedleggbar eltekroker

Helt en som kan bestilles på nett, men så lenge jeg har et merke å gå etter så er det og toppers

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.