|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Selskinnskoene på Obs?Det er ordentlige varer det, eller? Kjøpte de nettopp, men ble litt usikker om jeg har gjort et godt kjøp.
![]() |
#2 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Skoene er laget av Nesnafabrikken, samme som lager Nesnalobben, så det er skikkelige sko ja
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Pen pris - at jeg ikke var klar over dette da ... *ønskermegveldigslikesko*
![]() |
#4 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Så bra, de kjentes veldig gode ut. Ikke like fine som de som jeg fant på Skoringen, men det er ute-å-herje-i-snøen-sko, så da er det ikke så farlig.
![]() |
#5 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?
Ja, jeg dumpet over dem helt tilfeldig og kjøpte de litt uten å tenke meg om. Derfor ble jeg litt usikker i ettertid, men de er sikkert gode og varme.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Jeg har både selskinnsko og Timberlan Mukluk, jeg synes de siste varmer bedre og er bedre å gå i. Selskinnskoene er litt 'tynnere' på en måte, og så varmer de selvsagt ikke like godt oppover leggen.
![]() |
#7 |
Impulsiv innimellom
|
Ikke si det da, de er jo også finere og prisen er den samme. Nå ble jeg veldig usikker altså. Får man pengene igjen på Obs, tro?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Jeg hadde mine selskinnsko i seks år, først da var de utslitt. De var kjempevarme og det er uten tvil de beste skoene jeg har hatt til kaldt vintervær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Eg kjøpte Merell vintersko til 1500 kroner. Var sikker på at det skulle vere varmt nok, med pels og gummisåle og det heile. Men det held ikkje. Like forbanna kald. Trur eg må til med sånn såle på batteri.
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Jeg så på disse i går. De var veldig utsolgt i størrelsene, men virket store - jeg fikk på meg str. 37
![]() |
#11 |
heimføing
|
Da må du ha brukt de mye! Jeg trodde selskinnsko var omtrent uslitelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Nei, nå må dere slutte. Jeg leverte de inn i går og fikk pengene tilbake. Ringte Euro Sko og la av de Timberland-skoene og skal hente de senere i dag.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, her varer vinteren fra oktober til april, så de var velbrukte ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Mine selskinnsko er i daglig bruk på fjerde vinteren nå. De er helt utslitte inni foret bak på hælkappen. Så til våren kastes de desverre. Men sånn er det jo med sånn teddypels som skoene fores med. Skulle kunne fikset innerforet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?Jeg elsker mine Timberland Mukluk- jeg tror du blir veldig fornøyd med de. Jeg har en ullsåle i de, og fryser aldri på beina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Selskinnskoene på Obs?De eneste skoene jeg er varm i er Sorel Caribou. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|