Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen som bor i Sverige eller er der ofte?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 08:46   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?

Faen altså, nå hadde jeg skrevet DET lange innlegget, med morsomme kommentarer til Elinblus logg og alt, og så klarte jeg å trykke feil slik at alt forsvant.

Kort gjenfortalt: ammete virket fint på meg, men så var den mye billigere og smakte sikkert bedre. Mye humbug der ute, men også mye bra. Jeg skal bare ha B-vitaminer jeg, siden vi i MOLDBOLANDET Norge ikke får tak i sterke nok doser og jeg må ruinere meg ved å ta 02983294858945 tabletter daglig.

Så den som gidder å kjøpe TWINLAB B50 for meg (et brunt glass med hvit-lilla etikett og 100 kapsler i, mener jeg å huske) er jeg evig takknemlig overfor.

Kanskje lettest for Elinblu siden hun allerede bor der, eller? Hvis det ikke blir for mye stress. Jeg kan jo sette inn feks. 300,- kr på kontoen til vedkommende (håper dere er ærlige da, har brent meg før hehe) og så kan jeg sette inn mer om det blir mer (med frakt og alt) eller vedkommende kan sette tilbake om det ble mindre (over en femtilapp, ellers kan du beholde det som takk for hjelpen ).

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.