Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjørne eller to-delt sofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-10, 21:09   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjørne eller to-delt sofa

Har dere godt med plass?

Jeg synes at hjørnesofaene tar mindre plass på minst like mange sitteplasser. Jeg elsker plassen i hjørnet.

Gammel 25-12-10, 21:14   #2
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Har dere godt med plass?

Jeg synes at hjørnesofaene tar mindre plass på minst like mange sitteplasser. Jeg elsker plassen i hjørnet.

Har egentlig greit med plass, jeg føler vel bare at det er veldig overmøblert siden vi "må ha" to sittegrupper. Man får ikke sett på TV fra der skinnsalongen står, bortsett fra om man setter seg helt på enden ved grinda. Derfor to sofaer.

Bare å få ut den digre skinnstolen, så får man jo mer "luft"! (Og lekegrinda etter hvert.) Men en hjørnesofa er tingen om jeg skjønner fellertallet!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 21:19   #3
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Hadde så lite bilder mot sofan som skal ut.
Her er et, men det er litt på skrå da.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Desember 175.jpg (191,4 KB, 42 visninger)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 21:27   #4
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde nok gått for hjørnesofa hos dere ja. Syns dere har fått til den beste plasseringen i grunnen, jeg ville nok kanskje ha valgt sånne store paller i stedenfor den lenestolen som er der, da vil det sannsynligvis føles luftigere mot spisestua, og det er veldig greit med sånne paller med barn i hus. Synes selv vi har mer oversikt her i alle fall.
Og så hadde jeg nok funnet en deilig kosesofa eller noe sånt foran tven, hvis det er sånn at dere skulle bytte ut der også?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.