Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 16:12   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hva ble det til? Kan forresten legge til at jeg spiste akkurat det jeg lystet mens jeg ammet, både indisk og mere til. Ingen reaksjon. Nå spiste jeg vanvittig mye indisk mens jeg var gravid med toern, det var liksom det jeg fyste på. Sterrrrk indisk. Og hun har elsket sterk mat hele livet. Tilfeldig? Hm.

Samme her!

Spiste alt under svangerskap og amming av sterk mat, og Amanda ELSKER curry av alle slag, slurper og smatter og koser seg med thai, indisk, mexikansk osv. Jeg tror ikke det er tilfeldig nei.

Gammel 22-02-07, 16:37   #22
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Samme her!

Spiste alt under svangerskap og amming av sterk mat, og Amanda ELSKER curry av alle slag, slurper og smatter og koser seg med thai, indisk, mexikansk osv. Jeg tror ikke det er tilfeldig nei.

Enern er jo ikke sånn, hun klarer ikke sterk mat. Med henne fyste jeg på sure ting, særlig drops. Orket ikke noe med krydder i det hele tatt. Og hun fikser ikke engang litt pepper før hun nekter å spise.

Gammel 22-02-07, 18:04   #23
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neste gang bør du sjekke ut www.roomservice.no, der har de mye bra!

Vi venter i spenning til Smak av Oro kommer..

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 18:10   #24
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Genialt! Hvor var du i går?

Mulig jeg må bestille mat igjen riktig så snart!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 19:47   #25
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Genialt! Hvor var du i går?

Mulig jeg må bestille mat igjen riktig så snart!

Vær obs på at de har litt leveringstid, mellom èn og to timer.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 13:26   #26
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Tusen takk!!

Vi som aldri får gått ut lenger....Og her er løsningen!!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.