|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetKamel viser seg nok en gang, dog i en litt mer feminin stil enn før. Solbriller er også på plass. Jeg ser at jeg må øve meg mye mer på å sy glidelåser i plagg. Det er virkelig en vitenskap, spesielt i stoffer med stretch i kanskje. Så jeg knoter litt foreløbig, noe som gjør at jeg bruker mer tid på et plagg enn høyst nødvendig.
#2 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetJeg har en venninne som har vært frisør og tidligere i år ble vi enige om at byttehandler er helt supert. Så – hun klipper oss et par ganger og får noe i retur til tilsvarende pris. Hun ønsket seg en heldress til nummer to i rekken. Grå isoli med lyseblå detaljer og en ikke så altfor stor applikasjon. Som sagt så gjort. Laget mønster og kjørte på. Resultatet ble ganske bra.
#4 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetDet finnes en liten pjokk i Norges land et sted, som er så utrolig heldig å få denne selebuksen i julegave! Jeg kan ikke skrive så mye om hvem som har bestilt den, jeg får heller redigere litt på innlegget når julen er over. Den som bestilte den forelsket seg i allefall helt i monsteret jeg laget på den blå genseren her tidligere i sommer/høst. For at den ikke skulle bli helt lik i fargene, siden jeg har samme stoffet på monsteret og på beleggene, så valgte jeg svart ribb.
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetEn bekjent lurte på om jeg kunne lage en selebukse til sjefen hennes, som skulle overrekkes på julebordet deres i midten av desember. Hun ville ha logoen til salongen de jobber på, med de samme fargene. Det tok litt tid å klippe ut bokstavene, man skal jo være nøye og det skal se pent ut. Buksen er i kremfarget velour og bokstavene er i brun ribb.
|
|