|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hvor går man når man er voksen og vil lære å spille gitar?Å, jeg og vil lære å spille gitar! Har lært litt tidligere, men glemt alt nå. Fikk gitar til jul av mannen da Storesøster var liten, men har ikke brukt den.
|
|
|
#22 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor går man når man er voksen og vil lære å spille gitar?ming sin mann har lært meg de to sangene jeg kan.
|
|
|
#23 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvor går man når man er voksen og vil lære å spille gitar?Men du stod da, Karamell! Til tross for jukse-g.
|
|
|
#24 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går man når man er voksen og vil lære å spille gitar?Gitarskolen.no reklamerer endel her for tida. Men man kan jo risikere å bli sittende sammen med en gjeng kvisete trettenåringer.
|
|
|
#25 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor går man når man er voksen og vil lære å spille gitar?Det hadde ikke hatt noe å si om jeg måtte lære sammen med unger, tenåringer eller bestemødre. Hvis de bare var der frivillig og ville lære. Men jeg tror jeg har blitt så sær at jeg er best på en til en-læring.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går man når man er voksen og vil lære å spille gitar?Duverden jeg er flau-flau.
|
|
|
#29 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor går man når man er voksen og vil lære å spille gitar?
Jada, jeg sto. Bearly.
|
![]() |
|
|