|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() SE Xperia 10 som ikke tar ladingMobilen min vil plutselig ikke lades mer. Hva kan være feil? Lader, batteriet eller til og med at "pluggen" er ødelagt?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia 10 som ikke tar ladingDet burde jo være noe som går på garantien det ja vil jeg tro, for den er sikkert ikke så gammel? |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia 10 som ikke tar ladingDen der ladekabelen ryker lett. Jeg er på min tredje nå. |
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdig!
![]() Sv: SE Xperia 10 som ikke tar ladingDet er så merkelig. Nå lånte jeg ungenes lader og satt den i pcn og da ladet den litt. Men bare litt og det tok veldig lang tid. Nå vil den ikke lade mer, verken i pcn eller i veggen. Hm. Batteriet kanskje?
![]() |
#5 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia 10 som ikke tar ladingVi har hatt noen med det samme problemet, tlf og kabel må sendes til rep
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: SE Xperia 10 som ikke tar ladingSE ladekabler er dårlig generelt sett, datteren min har byttet tre ganger hun også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia 10 som ikke tar ladingJeg hadde samme problem, men det var ikke laderen, det var telefonen. Dette skjedde bare etter et par mnd. Måtte sende den inn og det tok evigheter før de bestemte at jeg fikk ny.
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: SE Xperia 10 som ikke tar ladingNå skal moobi (netcom) sende meg en returkonvolutt så får vi se hva som er galt med telefonen. Kommer til å få superabstinenser siden jeg bruker den til altmulig hver dag. Æsj altså.
![]() |
#9 |
Ferdig!
![]() Sv: SE Xperia 10 som ikke tar lading
Nei, det er heller ikke laderen min sin feil for den lader ungenes x10 mini helt fint.
![]() |
|
|