|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
maler
|
Sv: Fyrverkeri ...Det er ingen som argumenterer for at man skal kunne skyte med gevær eller kjøre bil uten opplæring heller fordi det er kult. Det er kanskje de mest sammenlignbare aktivitetene. Så hvorfor det er fritt frem for uerfarne og småfulle amatører når det kommer til fyrverkeri begriper jeg egentlig ikke.
|
|
|
#42 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Fyrverkeri ...Jeg elsker også fyrverkeri og synes det er flott å se på. Men jeg har ikke noe behov for å sende det opp selv. En fin oppskyting i offentlig regi hadde vært mer enn nok for meg.
|
|
|
#43 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Fyrverkeri ...Jeg syns fyrverkeri er fantastisk flott - i offentlig regi, slik at det blir skikkelig fargesprakende og stort.
|
|
|
#44 |
|
can-jur
|
Sv: Fyrverkeri ...
|
|
|
|
#45 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Fyrverkeri ...Vi kjøper ikke fyrverkeri, jeg er egentlig livredd hele greia. Men synest det er fint å se på fra stue glaset!
|
|
|
#46 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fyrverkeri ...Men, Floksa, går det ikkje an å snakke med dei som står bak denne oppskytinga om å finne ein annan stad enn akkurat den bakken? Eller er det gjerne forsøkt utan hell?
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fyrverkeri ...Jeg liker fyrverkeri. Jeg syns til og med det er litt stas å skyte det opp selv, selv om jeg også er redd. Men jeg vil gjerne ha et offentlig fyrverkeri i stedet, fordi fyrverkeriet privatpersoner kan kjøpe er kliss likt alt sammen. Et skikkelig sammensatt show hadde vært kulere å se på.
|
![]() |
|
|