Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Fingermat (som kan serveres kald)? Hjelp?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 10:22   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fingermat (som kan serveres kald)? Hjelp?

Om du bruker sandkakeformer, blir det fine minipaier

Gammel 31-12-10, 10:33   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fingermat (som kan serveres kald)? Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Om du bruker sandkakeformer, blir det fine minipaier

Jeg har et metallbrett med muffinsformer, og tenkte på å bruke det. Muligens med muffinspapir inni for å gjøre det lettere å ta paien ut. Det burde vel gå bra, eller? Selv om jeg selvsagt ser for meg at det er mye finere med sandkakeformer. Men det har jeg for det første ikke, og for det andre har jeg fra barndommen særs dårlig erfaring med å få sandkaker ut av slike former.

Jeg vurderer forresten kyllingkubber. Det er vel mulig å la et brett med slike stå inne i ovnen vår, og så skyfle det opp i en passende serveringsskål når vi løper ut hjemmefra? Da burde kyllingen holde seg sånn passe varm ei stund til, eller hva? (Jeg syns ikke slike kyllingkubber er så gode om de er kalde. ) Trenger jeg gjøre mer enn å varme dem opp, forresten? De er vel ofte krydret fra butikkens side?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.