Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en skikkelig grinefilm

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 19:36   #1
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en skikkelig grinefilm

Jeg grein bra av "Marley and me" også. Selv om jeg prøvde å skjerpe meg siden jeg satt på kino og det tross alt var en komedie (var det ikke?).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 23:28   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg grein bra av "Marley and me" også. Selv om jeg prøvde å skjerpe meg siden jeg satt på kino og det tross alt var en komedie (var det ikke?).

Ja, den ble jeg litt overrasket over, morsom, koselig og trist.
Jeg så den på dvd i sommer alene og hulket som bare det

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 23:41   #3
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Åhhhh denne så vi i går her. Vi var 4 voksne pluss jentene mine, og jeg måtte virkelig virkelig ta meg sammen på slutten for å ikke hylgrine. Den må jeg bare se flere ganger, kanskje bare meg og ungene da.

Gammel 01-01-11, 23:45   #4
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg og barna så den om igjen i går på nyttårsaften, den gikk på en av filmkanalene. På kino satt jeg sikkert og kikket i taket og telte takspotter i halvmørket for å få tankene over på noe annet i de triste partiene, men i går ble det full tåreperse. Først da bikkja trøstet henne etter aborten, og selvsagt på slutten da eldstegutten sa "Goodbye".

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.