Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Virtuelt nyttårsparty

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 21:50   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Virtuelt nyttårsparty

For oss som ikke svinser rundt i paljetter og champagnerus, eller nyter nyttårskalkun og vifter med stjerneskudd sammen med x antall barn; Et virituelt nyttårsparty!

Jeg har et fantastisk lokale her, penthouse på et flott hotell med fri roomservice, nydelig utsikt utover byen og rakettene, og ubegrenset tilgang på alt man måtte ønske av spiselig og drikkelige greier. Selv er jeg kledd i en nyyydelig kreasjon fra Gucci eller noe sånnt, sipper til et glass Cristal (ellerhvadetnåheter), og har diamanter fra topp til tå. Ekte såklart.
Beatles har blitt gjenforent og de avdøde medlemmene har steget ned/opp fra hvor de ellers befinner seg, så her er det liv i leiren. *Digger til hard day's night*

Alle er inviterte! SKÅÅL! :skål:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 21:51   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Virituelt nyttårsparty

:kremt:

Hvis du tusler over i kaffebloggen så finner du en hel gjeng. :hvisker:

Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 22:01   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ååh! :iler:

Gammel 31-12-10, 22:26   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg som ble i rent feststemning her jeg satt, alene i sofaen!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 22:26   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Hey, jeg kan feste flere steder jeg.

Gammel 31-12-10, 22:55   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg og!

Lettere å følge med her enn i bloggen synes jeg.

Gammel 31-12-10, 23:07   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Ja, jeg synes også det ble litt slitsomt i bloggen. Satt der og oppdaterte siden igjen og igjen, og tenkte "blir det av folka?". Før jeg så at det plutselig hadde kommet en side to.

Gammel 31-12-10, 23:13   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hehe ja ikke sant.

Urk, jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan vente til midnatt med å sende opp raketter jeg. :sur og grinete gammel kjerring:

Gammel 31-12-10, 23:14   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Mens jeg synes det er greit med alt som er unnagjort klokka ti.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.