Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kan noen hjelpe meg med mulig litt spesielt filmvalg?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-11, 21:53   #21
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.997
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med mulig litt spesielt filmvalg?

Denne filmen


Er en av de søteste, morsomste engelske filmen jeg har sett den siste tiden. I tillegg er jeg veldig svak for serien som heter Doc.Martin, med Martin Clunes i hovedrollen.

Og, og - så må du se Jack&Sarah, hvis du ikke har sett den.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 21:59   #22
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med mulig litt spesielt filmvalg?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg må bare forsikre meg om at du har sett serien Cold Feet (Kalde føtter); den er jo obligatoriskfantastisk.

Den er herlig! Og litt forferdelig.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 21:59   #23
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med mulig litt spesielt filmvalg?

Jeg ser ikke anbefalingen din, Pamina?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 22:03   #24
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.997
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med mulig litt spesielt filmvalg?

Jeg har kopiert inn fra imdb.

Første film er Saving Grace, med Bleda Blethyn og andre er bilde fra Jack and Sarah.

I tillegg så må du jo også se Secrets and Lies, og Little Voice.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 22:22   #25
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med mulig litt spesielt filmvalg?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg må bare forsikre meg om at du har sett serien Cold Feet (Kalde føtter); den er jo obligatoriskfantastisk.

Er det denne som går eller har gått på NRK på laurdagskveldane? Bl.a. er mannen er tannlege.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 22:23   #26
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med mulig litt spesielt filmvalg?

Missa har fått med det viktigste her, ser jeg. :elsker Cold Feet:

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 10:36   #27
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med mulig litt spesielt filmvalg?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Er det denne som går eller har gått på NRK på laurdagskveldane? Bl.a. er mannen er tannlege.

Nei, det er My Family som har tannlegemannen, og mor i huset spilles av hun fra Harry Potter og noen Poirot-episoder.

Dette er Cold Feet.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 10:54   #28
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med mulig litt spesielt filmvalg?

Det ser ut til at vi har samme smak. Min favorittkrim, den skulle jeg ønske at jeg ikke hadde sett før: Jonathan Creek.

Ellers har du jo The pie in the sky, med han kokken som er detektiv, men det har du sikkert sett?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no