Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund som gjør fra seg inne

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-11, 14:55   #21
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hund som gjør fra seg inne

Hunden trenger jo ikke å ha hele huset å boltre seg på, når dere ikke er hjemme. Kanskje dere kan avgrense tumleplassen litt. I hvert fall til han vet han ikke skal gjøre fra seg inne.

Gammel 02-01-11, 14:56   #22
Left
Passiv

Standard

Vi har egentlig ikke gårdsplass, og han kan ikke slippes løs enda tror jeg...vi bor i rekkehus med felles innkjøring, og vei rett på nedsiden her, så nei - kan ikke slippe han ut. Vi får gå med bånd rett utenfor her, en liten svipp.

Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:56   #23
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg vet faktisk om noen som har brukt kattedo for miniatyrhunder, fordi de aldri fikk bikkja husren. Jeg synes personlig det er en uting å tillate hunden å bæsje på papir eller i kattedo, men jeg skjønner jo at det er bedre enn å måtte avlive hunden i de tilfeller man virkelig ikke får snudd oppførselen.

Enig i dette.

Gammel 02-01-11, 14:58   #24
Left
Passiv

Standard

Er litt usikker nå, på om jeg skal sette han i buret når vi ikke er hjemme. Han har stort bur, og sover inni der om natta, så han er godt vant med å være der. Samtidig så tror jeg han ville vært roligere hvis han fikk tusle rundt her som han vil..., men så var det den bæsjinga da. Jeg er ikke så gira på å ha bæsj over alt her

Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 15:02   #25
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville hatt han i buret- helt klart.

Det beste som kan skje er at han ikke vil bæsje i buret, og holder seg til du kommer hjem.

Det verste som kan skje er at han bokstavelig driter i at han driter i buret, og ender opp stinkende og full av bæsj. Men det er vel fortsatt bedre enn å finne tiss og bæsj over hele huset.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 15:03   #26
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville helt klart brukt bur når jeg ikke var hjemme om jeg hadde en hund som tisset/bæsjet i huset. Du må passe på at buret ikke er for stort for da kan han begynne med å gjøre ifra seg inne i et hjørne i buret og da er du like langt. De færreste hunder vil ligge i sin egen avføring.

Gammel 02-01-11, 15:15   #27
Left
Passiv

Standard

Jeg tenker nok at det blir bur ja, for alternativet er ikke så kult.

Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 16:34   #28
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Hund som gjør fra seg inne

Ja- prøv å lær han å gå på kattedo- først på avis, og senere på kattesand som er enklere å rengjøre.

Jeg prøvde å lære Hårek det. men han skjønte overhodet ikke poenget med det. Han skjønner gudskjelov at han ikke skal gjøre det inne, da.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 16:56   #29
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha han i buret, inntil han er stueren, da kan frislipp bli bonusen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 18:41   #30
Left
Passiv

Standard

I dag har han klart å vrikke foten eller hva han har gjort. Han hopper i hvert fall rundt på tre bein. Skjedde da de var ute. Sambo dro litt i båndet, for han bjeffet og var barsk mot noen de møtte på veien.
Han klynker ikke, og gir ikke uttrykk for smerte når jeg forsøker å massere, samt strekke ut foten hans. Det har jeg gjort mange ganger i ettermiddag, og han ligger helt rolig og finner seg i det. Han har hatt antydning en dag før her også, for da spant han rundt på gulvet her som en tulling, hoppet og spratt. Landet sikkert litt forkjært. Kanskje dette han har vridd opp igjen nå?
Er det ikke bedre til i morra, må vi vel en tur til veterinæren for å se hva det kan være.
Stakkars Pelsdotten

Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:47   #31
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Hund som gjør fra seg inne

Huffda- stakkars liten. Håper han blir snart god i foten igjen.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:52   #32
Left
Passiv

Standard

Har prøvd seg litt med foten nedi gulvet i kveld, men det er fortsatt stort sett 3 føtter som gjelder. Men jeg tror det er bare en strekk. Etter ei god natt nå, så får vi satse på at det går bra.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.