|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund som gjør fra seg inneHunden trenger jo ikke å ha hele huset å boltre seg på, når dere ikke er hjemme. Kanskje dere kan avgrense tumleplassen litt. I hvert fall til han vet han ikke skal gjøre fra seg inne.
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Hund som gjør fra seg inneVi har egentlig ikke gårdsplass, og han kan ikke slippes løs enda tror jeg...vi bor i rekkehus med felles innkjøring, og vei rett på nedsiden her, så nei - kan ikke slippe han ut. Vi får gå med bånd rett utenfor her, en liten svipp. |
|
|
|
#23 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Hund som gjør fra seg inne
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Hund som gjør fra seg inneEr litt usikker nå, på om jeg skal sette han i buret når vi ikke er hjemme. Han har stort bur, og sover inni der om natta, så han er godt vant med å være der. Samtidig så tror jeg han ville vært roligere hvis han fikk tusle rundt her som han vil..., men så var det den bæsjinga da. Jeg er ikke så gira på å ha bæsj over alt her |
|
|
|
#25 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hund som gjør fra seg inneJeg ville hatt han i buret- helt klart.
|
|
|
#26 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hund som gjør fra seg inneJeg ville helt klart brukt bur når jeg ikke var hjemme om jeg hadde en hund som tisset/bæsjet i huset. Du må passe på at buret ikke er for stort for da kan han begynne med å gjøre ifra seg inne i et hjørne i buret og da er du like langt. De færreste hunder vil ligge i sin egen avføring.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Hund som gjør fra seg inneJeg tenker nok at det blir bur ja, for alternativet er ikke så kult. |
|
|
|
#28 |
|
Fru Jacobsen
Re: Hund som gjør fra seg inneJa- prøv å lær han å gå på kattedo- først på avis, og senere på kattesand som er enklere å rengjøre. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hund som gjør fra seg inneHa han i buret, inntil han er stueren, da kan frislipp bli bonusen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Hund som gjør fra seg inneI dag har han klart å vrikke foten eller hva han har gjort. Han hopper i hvert fall rundt på tre bein. Skjedde da de var ute. Sambo dro litt i båndet, for han bjeffet og var barsk mot noen de møtte på veien. |
|
|
|
#31 |
|
Fru Jacobsen
Re: Hund som gjør fra seg inneHuffda- stakkars liten. Håper han blir snart god i foten igjen. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Hund som gjør fra seg inneHar prøvd seg litt med foten nedi gulvet i kveld, men det er fortsatt stort sett 3 føtter som gjelder. Men jeg tror det er bare en strekk. Etter ei god natt nå, så får vi satse på at det går bra. |
|
![]() |
|
|