Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Er du synsk?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Hvor mange poeng fikk du i testen?
5 8 10,26%
4 17 21,79%
3 20 25,64%
2 18 23,08%
1 12 15,38%
0 1 1,28%
Dustepoll 2 2,56%
Deltakere: 78. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-11, 23:57   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Er du synsk?

Hvor mange bilder klarer du å "se"? Jeg klarte 5. Nesten som om svaret uthevet seg selv.

http://quiz.start.no/90242

Gammel 02-01-11, 23:58   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du synsk?

1 av 5. Og den jeg svarte riktig på var den siste, den skjønte jeg ikke engang. Ok?

Gammel 02-01-11, 23:59   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

3 av 5.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:00   #4
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

1 av 5.

Hvordan var det å svare? Så alle svarene like ut? Prøver bare å sammenligne med meg selv. Jeg trodde det var en køddetest, som viste det bildet jeg svarte.

Gammel 03-01-11, 00:03   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

3 av 5, ikke særlig synsk, nei.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:03   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hvordan var det å svare? Så alle svarene like ut? Prøver bare å sammenligne med meg selv. Jeg trodde det var en køddetest, som viste det bildet jeg svarte.

Nei, bildene er de samme alltid, jeg tok den på nytt nå. Og klarte alle.
Men jeg skjønte ikke den siste. Den ok-greia var jo ikke et spørsmål engang?

Gammel 03-01-11, 00:04   #7
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

3 av 5, så jeg er visst gjennomsnittlig synsk

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:05   #8
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, bildene er de samme alltid, jeg tok den på nytt nå. Og klarte alle.
Men jeg skjønte ikke den siste. Den ok-greia var jo ikke et spørsmål engang?

Var vel bare en avslutning

Gammel 03-01-11, 00:06   #9
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da jeg tok quizen for andre gang var jeg veldig synsk og klarte alle fem.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:08   #10
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Da jeg tok quizen for andre gang var jeg veldig synsk og klarte alle fem.

Eller du har "god" hukommelse

Gammel 03-01-11, 00:09   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

5 her også.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:09   #12
Left
Passiv

Standard

4 av 5. Rart, men der jeg hadde riktig sto liksom svaret litt frem.

Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:11   #13
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Øhhh 5 av 5, jeg syns liksom bare jeg svarte helt random. Jeg var sikkert på at det var en tulletest jeg.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:12   #14
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

4 av 5. Rart, men der jeg hadde riktig sto liksom svaret litt frem.

Ja, akkurat det samme følte jeg. Kanskje det er litt større skrift på det riktige svaret?

Gammel 03-01-11, 00:13   #15
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tok den igjen, det var da vitterlig ikke nå større skrift eller noe?

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:14   #16
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg tok den igjen, det var da vitterlig ikke nå større skrift eller noe?

Nei, det var ikke det. Nå så alt normalt ut

Gammel 03-01-11, 00:14   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3 av 5 riktige, og vill gjetting på de alle, så jeg har vel mer flaks enn jeg er synsk, vil jeg tro.

Gammel 03-01-11, 00:16   #18
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Typisk meg å ikke være synsk. Ikke kan jeg snakke med hester heller.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:17   #19
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

5 av 5. Svarte på måfå.

Gammel 03-01-11, 00:18   #20
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Freya, her.

5 av 5. Svarte på måfå.

Følte du ikke at noen av svarene måtte være riktig?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.