Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Mer hund - forsikring hvor?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 10:50   #1
Left
Passiv

Standard

Mer hund - forsikring hvor?

Har sjekket ut diverse selskaper i forhold til forsikring av Pelsdotten, og har landet på Agria tror jeg.

Noen som har konkrete erfaringer med dette forsikringsselskapet?

Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:01   #2
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer hund - Forsikring hvor?

Jeg har hatt agria siden jeg fikk hund i 2006, men har ikke hatt noe annet med de å gjøre enn at jeg har betalt fakturaen en gang i året.

Jeg har hørt at Agria kan være vanskelige ift utbetaling av veterinærregninger, men jeg har ikke noen eksempler.

Gammel 03-01-11, 11:01   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Agria er bra tror jeg.

Vi har ikke forsikring, da vi har en rase med svært lite sykdom og skader.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:05   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Våre hunder er i Jernbanepersonalets bank og forsikring gjensidig, der har vi alle våre forsikringer samlet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:58   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Agria er bra tror jeg.

Vi har ikke forsikring, da vi har en rase med svært lite sykdom og skader.

Jeg vil absolutt anbefale forsikring, det ble dyrt da vår forrige hund brakk foten. Regningen kom på over 8000 kroner, og da fikk vi rabatt siden vi ikke hadde forsikring.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:05   #6
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg vil absolutt anbefale forsikring, det ble dyrt da vår forrige hund brakk foten. Regningen kom på over 8000 kroner, og da fikk vi rabatt siden vi ikke hadde forsikring.

Pr. i dag har vi ikke hund på papiret, dvs. vi har to hunder, men de eies av noen andre. Skal vurdere det på nytt den dagen vi får vår egen på papiret igjen.

Burde skrevet "hadde" i forrige innlegg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 14:11   #7
Left
Passiv

Standard

Sv: Mer hund - forsikring hvor?

Da har vi kjøpt forsikring hos Agria. Var ikke så dyrt heller, så vel anvendte penger det tenker jeg. Kan fort få behov for veterinær

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.