|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Storebror på 8 klarte å slite huller på fjorårets ReimaTec |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blir reima tec vinterdress på storebror i år også. Har ikke prøvd den han hadde i fjor men tror den passer fortsatt.
|
|
|
#64 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dobbel straff, liksom ? Ingen barnehage, Ingen ReimaTec |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#66 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ble Reima her. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Jeg har 2 Trolldresser, som jeg var heldig å få kjøpt brukt, som Junior skal bruke i vinter. Jeg hadde Troll til han i fjor også, og var kjempefornøyd med den.
|
|
|
#69 |
|
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Svigermor har kjøpt Reimatec+ dress til Knøtta, pluss lue og Reima sko. Kun det beste er godt nok for Gull-barnebarnet! Har en følelse av at hun hadde kjøpt en Reimamamma også, hvis det hadde fantes i handelen...
|
|
|
#71 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Kremt. Her ligger for øyeblikket en Trolldress, en Reimatec og en Ticket to Heaven. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Melder meg inn i Reima klubben med en brukt Reimatec. I tilleg har vi en ny Reflex vinterdress med utagbart ullfor. En skal være hjemme, den andre skal bo i barnehagen. Får se etterhvert hvilken og hvor. Dette blir den store test-hva-vi-liker-vinteren. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: På Kongens berg
![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?
Her blir det Reima baby med plate i baken til lillesøster. Til storebror på snart 5 år heller jeg nok mot Troll Classic som han hadde i fjor, men jeg er også veldig nysgjerrig på Reimatec+. Den er jo lettere å ta på for han selv, og den skal være skikkelig slitesterk med cordura-forsterkningene? |
|
|
|
|
|
#74 |
|
superbruker
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Minsten har en Troll-dress fra ifjor. Den passer i år også. Jeg er ikke helt fornøyd med Troll. Den er alt for ofte til reperasjon. Det går jo hull i den bare man ser hardt på den. Har heldigvis en del arvedresser. Nå har jeg aktive barn, som går i naturbarnehage, så det må være god kvalitet på dressen. Troll-dressen holder henne tørr og varm så lenge den hel. Men det er ofte hun kommer ned fra skogen med hull på den. Ser mer ut som et lappetappe enn dress. Dårlig at en dress til 1400 kr ikke tåler å brukes.
|
|
|
#76 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Vi har en MikkLine høstdress som vi kjøpte brukt i vår da han startet i barnehage. Den starter vi med og tar litt ull under etterhvert. Så har vi en Trolldress type oliven fra vårsalget som ligger og venter, den er litt stor, men det skal nok gå bra. Den tas fram etterhvert. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Lillebror får en brukt Reimatecdress i babymodell.
|
|
|
#78 |
|
heimføing
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?
Jøss, det er jo butikken "vår", jo! |
|
|
|
|
|
#79 |
|
heimføing
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Dette blir forresten tredje ReimaTec'en til Pip, har vært kjempefornøyd hele veien. |
|
|
|
![]() |
|
|