Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tussa skal bli voksen for andre gang

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 18:57   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tussa skal bli voksen for andre gang

Jeg syns kaffeserviset Nathalie til Porsgrund er tidløst og fint, og så ligger det vel litt lavere i pris enn Wedgwood og Villeroy & Boch.
Christiania GlasMagasin har også ofte tilbud på Porsgrund.
Rett og rund kopp, personlig foretrekker jeg den rette men det er jo smak og behag.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 19:33   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg ønsker meg Sterling kaffeservise! Har Sterling middagsservise men mangler prikken over i'en.

Vi har Vino Grande vinglass fra Spiegelau. Disse koster litt under en hundrelapp for stykket, så det er på ingen måte noen krise om ett skulle knuse, men fasongen på de er veldig stilren og pen. Vi har bordeaux, hvitvin og portvinsglass i denne serien.

Eg ønsker meg litt rundere klokke trur eg. Men fin pris ja!

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Grey pearl er dyrt, dessverre, men er ganske ofte på tilbud. Tror kaffeserviset fort kommer opp i 500 for en kuvert på fullpris. Men det er utrolig elegant og fint.

Er det Wedgwood?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi har Sterling fra Wedgwood som kaffeservise, og det tror jeg kunne falle i smak hos deg også. Nå skal det sies at det er akkurat det samme serviset som Amherst, bare med annen dekor, så jeg antar at prisen ligger på rundt det samme, uten at jeg vet det sikkert.

Tippe det er samme pris ja. Nydelig okke som.

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg syns kaffeserviset Nathalie til Porsgrund er tidløst og fint, og så ligger det vel litt lavere i pris enn Wedgwood og Villeroy & Boch.
Christiania GlasMagasin har også ofte tilbud på Porsgrund.
Rett og rund kopp, personlig foretrekker jeg den rette men det er jo smak og behag.

Det var også veldig fint! Er det sølvkant?

Gammel 03-01-11, 19:55   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Det var også veldig fint! Er det sølvkant?

Ja, det er sølvkant. Litt diskret dekor i sølvkanten.

Er forøvrig samme porselenet som Tid, bare dekoren som er forskjellig. Tid har påmalte årringer i hvitt mens Nathalie har sølvkanten.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.