|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
heimføing
|
Sv: Hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?
Det er vel bare å føre rør/slanger under benkeskapene og dit man vil ha dem, de skjules jo av sokkelen da. Vi hadde den høye oppvaskmaskinen et stykke unna der rørene kom opp. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?Beklager avsporing nå, men dette hadde jeg tenkt å lage en egen tråd på hadde jeg bare hatt tid til å være her og pleie dere litt mer.
Går det greit med avløpsdelen også, tror du? Han har festet rørene oppe på veggen, ganske høyt, du tenker kanskje på rør som går i gulvet? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?
Sånt kjøkken hadde vi for mange år siden. Jeg elsket det!! Vi brukte faktisk nesten aldri stua. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?avspor i vei! Jeg tar alle avsporinger som gode råd uansett jeg |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Unik
|
Sv: Hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?Vårt kjøkken er 2,40 * 3 meter. Det er ein smule trangt
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?Jeg tror SF ville likt mitt kjøkken.
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?Ellers vil jeg aldri mer ha et vanlig skap under benken, og minst mulig overskap. Vi har høyskap til kosteskap, ett uttrekksskap til tørrvarer, ett til ovn og mikro og ett til kjøleskap med en liten fryser. Nesten ikke overskap. Skuffer tar så godt som alt, bortsett fra finglassene. Og et lavt uttrekksskap til krydder og småvarer.
|
|
|
#29 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?Her er vårt nye kjøkken som jeg er veldig fornøyd med. Det er litt dumt at vi ikke har egen spiseplass på kjøkkenet, men ungene sitter på halvhøye barstoler og spiser frokost og kvelds. Middagen blir tatt på spisebordet.
|
|
|
#30 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?
Jeg kjenner at jeg liker denne beskrivelsen, og er utrolig happy med å konstatere at det nesten er sånn vårt kjøkken er
|
|
|
#32 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 25-10-12 kl 19:04. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Jadda! Bilder?
|
![]() |
|
|