Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdresser på salg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 23:59   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VInterdresser på salg.

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Både Barnas Hus og Babyshop starter salget i dag. Babyshop med 30 % på parkdresser, bl.a Reima. Barnas Hus reklamerer med salg på Reflexdresser, og diverse jakker. Mulig Reima er på tilbud også, om du dukker opp i butikken.

Nei, ingen tilbud på reima hos Barnas Hus, men det kommer vel senere tenker jeg, var slik i fjor tror jeg.

millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 00:04   #22
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterdresser på salg

http://www.pompdelux.no/p/webshop-we...-snowsuit#/599

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 00:13   #23
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Junior på Sandvika Storsenter har 30% på Reimadresser. Vet ikke om de sender, men de hadde ihvertfall veldig mange dresser inne i butikken.

Gammel 04-01-11, 00:19   #24
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Lønner det seg egentlig å handle fra Danmark når man får 200 i porto, evt tollgebyr på 97 og kanskje ca 200 kr i mva?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 00:20   #25
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Lønner det seg egentlig å handle fra Danmark når man får 200 i porto, evt tollgebyr på 97 og kanskje ca 200 kr i mva?

Nei, om det er molodressen du tenker på så koster den jo 900 på tilbud megogmagen, da blir det vel billigere enn å kjøpe fra Danmark.?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 00:21   #26
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, tviler på det lønner seg.

Gammel 04-01-11, 00:22   #27
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Nei, om det er molodressen du tenker på så koster den jo 900 på tilbud megogmagen, da blir det vel billigere enn å kjøpe fra Danmark.?

Nå så jeg på en Reimadress til ca 700 danske. De kommer vel på tilbud her også etterhvert?

Tre stk!
Gammel 04-01-11, 00:27   #28
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nå så jeg på en Reimadress til ca 700 danske. De kommer vel på tilbud her også etterhvert?

Barnihagen har vel stort sett tilbud på reimadresser i januar/februar.Hastt det før hvertfall. Å ellers har vel babyshop også tilbud etterhvert.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 00:35   #29
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Barnihagen har vel stort sett tilbud på reimadresser i januar/februar.Hastt det før hvertfall. Å ellers har vel babyshop også tilbud etterhvert.

Babyshop har 30% på både reima, troll, color kids og ticket to heaven nå, men de var veldig utplukket da jeg var der i ettermiddag, Forus. De hadde små reima dresser igjen, små ticket og store reima.

Gammel 04-01-11, 00:35   #30
millact

Standard

Vil tro Barnas Hus har salg på reima tec etterhvert.

Gammel 04-01-11, 01:01   #31
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Da røyk jeg på likevel. For det er en så nyydelig dress!

Tre stk!
Gammel 04-01-11, 08:46   #32
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kom likt ut, men kjøpte dansk for å få rosa dress, det er det som gjelder

Har aldri opplevd tollgebyr på pakker under 1000,- NOK, men et ekspedisjonsgebyr på 93,- De danske butikkene jeg handler med, fakturerer uten dansk moms, det står i betalingsvinduet. Og jeg er så gnien at jeg betaler brevfrakt, 100,-

Sybil, ser ut som om du kjøpte Tickets Baggie dress, den er fin og god. Vi har tre av de, to i bruk. Skulle til å kjøpe av ticket sin nettbutikk, men så var alt borte ila noen få dager

Gammel 04-01-11, 08:52   #33
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvis noen er interessert har jeg en Troll dress, knall rød i str 98. Den er brukt max 10 dager i bhg, thats it. Dressen har ullfor til å ta av, så det blir jo vinter og vår dress, med dette kan dere. Bare å prikke..

Gammel 04-01-11, 18:08   #34
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte trolldress til -50% på XY her i byen idag. De hadde også reima på tilbud.

Gammel 04-01-11, 18:13   #35
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Lonelone, det sto på ticket sine sider at de ikke sendte utenfor EU?

MITT ROM, de har nettadresse mittrom.no har halv pris på Molodressene sine dvs 700 kr. De hadde 92 og 98 ihvertfall da jeg var i butikken i dag. Lilla. En brun og i en str jeg ikke så. Veldig god dress, vi har en i 92.

Tre stk!
Gammel 04-01-11, 18:21   #36
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Til ei lita jente som er ventet ut av magen sånn om halvannen til to måender sånn ca, og altså slett ikke trenger en dress til denne vinteren, men neste vinter... ehh, tja, trenger hun dress til neste vinter? 10 mnd til jul, så da er vel vintersesongen fra hun er ca 8-13 mnd gammel... tja, ja, jo... kanskje?

Knerten har til dags dato ikke hatt vinterdress, han har vår/høstdress med ull under. De er dog særdeles utpreget guttefargede. Og muligens ikke helt de aktuelle størrelsene, siden han er sommerbarn. Dog, han bruker jo den samme dressen høst, vinter og vår, med varierende antall lag under, så hun burde vel sånnsett kunne gå inn i noen av disse størrelsene. Men da altså blått, blått, blått... Akkurat på dressfronten tenkte jeg ikke så mye unisex-farger (sannelig ikke lett å finne heller...) Sånne tynne dresser var jo på salg for noen mnd siden, men da falt det meg ikke inn å kjøpe noe til Mikro, Knerten fikk seg en dress som han bruker nå.

Gammel 04-01-11, 18:24   #37
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en troll babydress i str 80 den første sesongen til plutten her. Den ble mye brukt, men jeg bærer endel. Hvis jeg hadde vært mer vognperson hadde den blitt klart mindre brukt.

Gammel 04-01-11, 18:31   #38
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en kombinert bære og vognperson jeg. som egentlig liker å bære, men med Knerten ble det mye vogn fordi det var slik han sovnet, på trilletur. Han sovnet gjerne på bæretur også altså, men da våknet han når jeg tok ham av, i vogna sov han videre når den stoppet, så for i det hele tatt ha en liten pause hvor jeg selv fikk meg litt mat og en hvil, så var det mer praktisk å trille på butikken, handle, sette fra meg den sovende gutten utenfor huset, og selv ha en timen for meg selv... Men til praktiske formål, så er det bæretøy. Men altså minnes jeg at svært mange av turene det første året/halvannet handlet om at han skulle sove...

Gammel 04-01-11, 18:33   #39
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Til ei lita jente som er ventet ut av magen sånn om halvannen til to måender sånn ca, og altså slett ikke trenger en dress til denne vinteren, men neste vinter... ehh, tja, trenger hun dress til neste vinter? 10 mnd til jul, så da er vel vintersesongen fra hun er ca 8-13 mnd gammel... tja, ja, jo... kanskje?

Knerten har til dags dato ikke hatt vinterdress, han har vår/høstdress med ull under. De er dog særdeles utpreget guttefargede. Og muligens ikke helt de aktuelle størrelsene, siden han er sommerbarn. Dog, han bruker jo den samme dressen høst, vinter og vår, med varierende antall lag under, så hun burde vel sånnsett kunne gå inn i noen av disse størrelsene. Men da altså blått, blått, blått... Akkurat på dressfronten tenkte jeg ikke så mye unisex-farger (sannelig ikke lett å finne heller...) Sånne tynne dresser var jo på salg for noen mnd siden, men da falt det meg ikke inn å kjøpe noe til Mikro, Knerten fikk seg en dress som han bruker nå.

Det går fint å bruke blått til jenta, du kan heller gå for andre farger på luer/votter o.l. Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt nytt pga fargen, men jeg har som regel kjøpt blått til jentene mine også.

Gammel 04-01-11, 18:39   #40
Malama

Malama sin avatar

Standard

Ja, jeg kan bruke blått til jente, med rosa lue og votter, selvsagt. Det er mer om størrelsene treffer som er et springende punkt, men de er ganske UTPREGET guttete, de minste dressene hans, og de er egentlig litt kjedelig til jente. Samt litt slitt, så de egner seg ikke som hoveddress i barnehage, rett og slett fordi den reimadressen han hadde i 80 f.eks brukte han høsten 09, vinteren 09/10, våren 10 og høsten 10 frem til han gikk over på en i 92 nå i vinter. Han hadde to i 80 da, arvet nemlig en fra onkelen sin, hvilket minner meg på at jeg skal se gjennom de to søppelposene med klær vi arvet fra tanta før jeg kjøper noe som helst til lillesøster... Han hadde en dress fra reflex i 68 våren 09 og begynnelsen av høsten 09, den var veldig, veldig gutt, men til gjengjeld ikke like slitt.

vi får vel se litt på hva vi har, før jeg shopper noe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.