|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Det ser ut til at det blir 3 uker i Orlando sammen med min familie til høsten. Vi har tilgang til leilighet, men nå skal vi bestille flybilletter. Seks voksne, en seksåring og en ettåring.
![]() |
![]() |
#2 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Gutten vår var 5 når vi var der, han syntes Magic Kingdom var kjempegøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Har reist mange ganger til Florida og min anbefaling at man skifter fly i Europa og kommer direkte til Orlando med f.eks. Lufthansa via Frankfurt.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Jeg har bodd og studert fire år i Orlando, men det er nå noen år siden, så ting har nok endret seg litt, dvs det er kommet flere nye parker siden jeg var der. Sist redigert av millact : 04-01-11 kl 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Å denne tråden må jeg følge med på, vi reiser til Florida i sommer. Ei uke i Fort Lauderdale og ei uke i Orlando.
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12 ![]() Sist redigert av amanas : 04-01-11 kl 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Tusen takk for svar!
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Vi var 3 uker i Orlando i fjor sommer, også leilighetskompleks 15 min unna Disney.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Fløyel: Jeg tror vi skal bo på samme sted som dere. Bygningene ser helt like ut.
![]() |
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Ett FANTASTISK leilighetskompleks både for store og små. Mye nordmenn, dvs. mange lekekamerater for barna.
![]() |
#13 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Må nevne at når jeg drømmer om tur til Orlando, hender det at jeg ser på Oslo-London-Orlando. Og flyr da med Virgin fra London til Orlando, som skal være veldig bra. Ellers fløy vi med Continental fra London til Orlando i 2003, og det var veldig behagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Vi fløy Oslo-Heatrow-Miami da vi var i Florida i 2009. Ble anbefalt å mellomlande i Europa. Det gikk fort og greit. Vi fløy BA hele veien, flotte fly og god service. Og de beste flytidene. Det synes jeg har mye å si når man skal reise så langt med barn. Det kan være en slitsom reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Det går fint an å ta ulike dagsturer fra Orlando og dermed få med seg mye, f.eks Daytona Beach (rundt en time unna). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Tusen takk for alle svar! Jeg må visst skrive ned alle tipsene etterhvert. Billettene er visstnok bestilt. Det ble hvertfall KLM via Schipol.
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Vi drar til våren og har kjøpt billetter med Iceland-air, så det blir Oslo-Reykjavik-Orlando på oss. Vi skal bo her.
![]() |
#18 |
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Har aldri kjøpt billetter på forhånd til parkene, men mulig det lønner seg? Kan jo noen ganger være lange køer, men dere reiser jo ikke i høysesongen så vidt jeg har skjønt, så det burde ikke være noe problem. Når på høsten reiser dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?
Den beste dagen vi hadde var på Wet'n'Wild, men jeg har ingen andre vannparker å sammenligne med. Men det var iallfall stort utvalg for både for liten og stor.
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?Når reiser dere? Har forsøkt å bestille med Iceland Air, men får bare melding om at de slutter å fly 24. april 2011. Det er nemlig drømmeruten min.
![]() |
|
|