|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan få hundene til å slutte løpe inne?
En dag skader de seg sikkert... Uff! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan få hundene til å slutte løpe inne?
Det kan godt hende at det vil hjelpe. Og den ene har ikke bodd hos dere så lenge - vil kanskje tro de roer seg etterhvert.
|
|
|
#23 |
|
Retromum
|
Sv: Hvordan få hundene til å slutte løpe inne?På meg høres det ut som om de leker kanskje? Min hund, 10 mnd har alltid et par løperaptuser innomhus hvor hun raser rundt som en kanonkule fra rom til rom.
|
|
|
#24 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hvordan få hundene til å slutte løpe inne?Min bruker mest sakte trav når han forflytter seg inne. Han bare er sånn. Fra liggende til trav. Er det noen hunder som går i trappen? Jeg syns det høres ut som de koser seg sammen. Syns sikkert det er fryktelig stas med litt action. Og kanskje er de litt ekstra sprelske nå i starten? Ville begynt med oppmerksomhetstrening. Så får du lettere kontakt og kan stoppe dem før de tar helt av. Kanskje holder det med et kremt og et blikk.
|
|
![]() |
|
|