Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvordan få hundene til å slutte løpe inne?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-11, 20:00   #21
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få hundene til å slutte løpe inne?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Å, Whippets er skjønne! Har ingen råd til deg desverre, har hatt helt andre raser selv og aldri hatt noe løpeproblem. Kjenner av og til at jeg savner å ha hunder - ser hundene dine for meg der de ruller ned trappen.

Håper du blir kvitt problemet!

En dag skader de seg sikkert... Uff!
Tror jeg skal begynne gå forann de en stund, slik at de MÅ gå. Kanskje det er løsningen?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:02   #22
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

En dag skader de seg sikkert... Uff!
Tror jeg skal begynne gå forann de en stund, slik at de MÅ gå. Kanskje det er løsningen?!

Det kan godt hende at det vil hjelpe. Og den ene har ikke bodd hos dere så lenge - vil kanskje tro de roer seg etterhvert.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 14:37   #23
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På meg høres det ut som om de leker kanskje? Min hund, 10 mnd har alltid et par løperaptuser innomhus hvor hun raser rundt som en kanonkule fra rom til rom. Hun kan også finne på å løpe litt hit og dit uten mål og mening. Min forrige hund var akkurat lik som voksen. Her i huset praktiseres ikke kommandoer som gå legg seg, det funker overhode ikke på en sta fransk bulldog.

Gammel 05-01-11, 14:51   #24
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Min bruker mest sakte trav når han forflytter seg inne. Han bare er sånn. Fra liggende til trav. Er det noen hunder som går i trappen? Jeg syns det høres ut som de koser seg sammen. Syns sikkert det er fryktelig stas med litt action. Og kanskje er de litt ekstra sprelske nå i starten? Ville begynt med oppmerksomhetstrening. Så får du lettere kontakt og kan stoppe dem før de tar helt av. Kanskje holder det med et kremt og et blikk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.