Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg trenger en reisetrille

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-11, 13:52   #41
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en reisetrille

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det er helt sikkert ei super vogn om man vil ha en såpass stor reisevogn ja. Men jeg syns den virker litt for stor.
:vilhaaltilitenpakke:

Titanium Breeze veier bare 6 kilo, den er så liten sammenlagt at du kan ta den med på fly som håndbagasje. Veldig enkel å slå opp og ned, det er snakk om et håndgrep eller to.

Gammel 02-01-11, 14:09   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Vi har Titanium Breeze. Den er bitteliten sammenlagt, og har tilnærmet full liggestilling. Jeg er veldig fornøyd med trilla, men mannen som er nesten 1,90 høy synes han går litt krumbyd med vogna.

Kan få vår billig!
Har den på bildet over. Bag og. Brukte den i Danmark.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:12   #43
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at breezen er veldig lik zappen som vi har, bortsett fra at den jo ikke kan reguleres i ryggen i det hele tatt da.
Men kanskje jeg kan få se på den Nessie?

Tøtto: Tror kanskje det er tfk-trillen som står høyst i kurs hos meg akkurat nå. Men takk.

Gammel 02-01-11, 14:25   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at breezen er veldig lik zappen som vi har, bortsett fra at den jo ikke kan reguleres i ryggen i det hele tatt da.
Men kanskje jeg kan få se på den Nessie?

Tøtto: Tror kanskje det er tfk-trillen som står høyst i kurs hos meg akkurat nå. Men takk.

Ja, Breeze og Zapp er veldig like, bortsett fra at Breezen er regulerbar i ryggen. Hannah sov godt i den hun altså. Er trilla for liten så er den jo ikke god å hverken ligge i eller å trille.

Du kan få se på den ja. Jeg skal "samle sammen" det som hører til, og så kan jeg ta med til dere en dag.

Gammel 03-01-11, 12:08   #45
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kan få vår billig!
Har den på bildet over. Bag og. Brukte den i Danmark.

hvis ikke hun vil kjøpe den er jeg kjempe interessert.. hva er billig??

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:24   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

hvis ikke hun vil kjøpe den er jeg kjempe interessert.. hva er billig??

Aner ikke.
Hvor bor du da?

Gammel 03-01-11, 12:26   #47
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Breezen er kjempefin! Ryggen legges tilstrekkelig ned til at selv babyer kan sove der (bygge opp med dyne under så det blir flatt).

Vi har brukt vår masse og er kjempefornøyd.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:27   #48
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Eh. Jeg har en nydelig brun og lyseblå MacLaren paraplytrille med seat insert og footpose. Den største varianten. Snuppa har forelsket seg i Bee'n min og "tatt" den så da kan jeg like godt selge denne.

Gammel 03-01-11, 13:13   #49
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Aner ikke.
Hvor bor du da?

bærgen.

Gammel 03-01-11, 13:16   #50
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

hehe. nå kupper jo jeg tråden.. beklager..

Gammel 03-01-11, 15:52   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ok. Jeg skal høre med Mjau, og så kan du godt få kjøpe den om hun ikke er interessert.

Gammel 05-01-11, 23:22   #52
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Baby Jogger City Mini, helt klart! Er veldig fornøyd med den trilla. Har også hatt Breezen, syns den er bare skrammel i forhold.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 23:27   #53
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi skal kjøpe det nye setet til Zappen. Jeg synes uansett at UV-skjerm/trekk må til for å få god solskjerming i triller. Vi har Aussie sin solskjerm, og den passer godt til Zappen og kan også brukes på Bugabooen.

Man kan altså kjøpe nytt sete og sette på gammelt understell?? Hvor?!?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 23:29   #54
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker bee veldig godt og skal ha den med til Spania neste uke
Btw, den skal selges når vi kommer hjem...

Gammel 06-01-11, 00:00   #55
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Vi hadde breeze, den var genial synes jeg. Vi byttet ut zappen til fordel for breeze, å for meg var breezen den beste av de to.

Vi også. Jeg merket ingen forskjell i trillinga jeg. Tror det har litt med innstilling å gjøre.

Men verken Zapp eller Breeze er noe særlig å trille andre steder enn på asfalt eller gulv.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 00:28   #56
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Oi, her har det jo haglet inn med både tips og tilbud.

Men jeg har et spm, finnes det en trille der man kan legge ryggen så og si helt ned OG barnet kan ha beina i hvilestilling i stedet for hengende rett ned?
Snuppa mi er snart halvannet år når vi trenger denne trilla. Og jeg vil at hun skal hvile godt i den.

Gammel 06-01-11, 00:31   #57
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Noen som feks har testet denne?

Gammel 06-01-11, 00:43   #58
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Bebito selger triller fra Peg Perego, de har visst sånne muligheter.

På min Bee kan man dra ut sittedelen av setet slik at bena ikke henger ned, men ligger rett frem om du skjønner.

Gammel 06-01-11, 00:46   #59
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Noen som feks har testet denne?

Fniser litt jeg nå, jeg glemte linken.

Gammel 06-01-11, 00:47   #60
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Bebito selger triller fra Peg Perego, de har visst sånne muligheter.

På min Bee kan man dra ut sittedelen av setet slik at bena ikke henger ned, men ligger rett frem om du skjønner.

Er det forskjell på modellene på bee`en? Eller går dette på alle trillene derfra?
Syns den var fryktelig kul!

Må kanskje stikke innom Bebito og da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.