|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg ELSKER temafester. Har aldri vært på en, så sikkert delvis derfor.
![]() |
#22 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg synes det kan være gøy om det ikke blir for ofte. En gang i mellom kan det være kjekt å kle seg ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg kan ikke fordra det. Jeg hater å kle meg ut og jeg unngår det hvis det er mulig.
![]() |
#26 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg synes det er artig. Såsant jeg finner/har noen klær som passer til temaet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg er forresten invitert i T-fest i slutten av måneden, hvor alle skal kle seg ut som noe som begynner på T.
![]() |
![]() |
#28 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg har ikke vært invitert i en eneste temafest bortsett fra et bad taste-party på seint 80-tall. Heldigvis, for jeg er ganske sikker på at jeg misliker det, og det ser ut til at de fleste i omgangskretsen er av samme mening.
![]() |
#29 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Temafester er gøy. Det er sjeldent jeg legger masse penger og energi i utkledning, bare akkurat nok til at det er TEMA. Personlig opplever jeg at temaet kan fungere som isbryter mellom halveis fremedfolk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg er ikke kjempefan og synes det er litt pes å skulle finne antrekk og sånt, men det kan være litt gøy også om det kan gjennomføres uten alt for mye arbeid. Mannen min hater å kle seg ut, så da vi måtte finne på noe til en Halloweenfest en gang tok vi bare på oss dress og forholdsvis elegant kjole, kjøpte martiniglass og kruttlapprevolver. Vips, James Bond med følge. Vi fikk temmelig mange kommentarer på at det ikke var godt nok da ...
![]() |
![]() |
#34 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Liker det ikke.
![]() |
![]() |
#35 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg har ikke vært på temafest siden studietiden. Og da holdt det ikke å kle seg ut, hele festen og det man gjorde spant rundt et tema. F.eks Cowboyfest eller hallikfest. Det var tider det.
![]() |
#37 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg liker ikke temafester. Når jeg tenker meg om liker jeg ikke andre fester heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva synes du om temafester?Jeg har ikke vært på veldig mange, men de må jo være gjennomført skal det være bra.
![]() |
|
|