|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Neste bokklubb-bok?Så da ble det Middlesex, eller? Og tidsfristen?
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Neste bokklubb-bok?Jeg tar meg den frihet å banke gjennom Middlesex, siden jeg begynte på den i dag.
![]() |
#6 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Neste bokklubb-bok?To uker er greit for meg. Må bare se å få tak i den. Er den gitt ut i pocket?
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Neste bokklubb-bok?Jupp. Kr 99,- på Norli. (Vet ikke om den norske oversettelsen finnes i pocket.)
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Neste bokklubb-bok?
Vi må kanskje beregne noen dager til å få bestilt den også? Jeg synes godt vi kan gi to ukers lesetid på bøkene vi velger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nå da?
|
![]() Sv: Neste bokklubb-bok?
Hmm...står det iokke maks 7 dager der, da? Kjipt å vente lenge, ja. Bestilte du kanskje på en fredag kveld eller i helgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Neste bokklubb-bok?Åja hm, nå kan jeg være med. Har lest Middlesex da den kom ut, på norsk, den var vel en av de glemte avbestillingene i Bokklubben Nye Bøker, trur eg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Neste bokklubb-bok?Endelig har jeg også fått boka. Skal begynne å lese den i kveld. Må bare gjøre meg klar. Ny bok, ny badekåpe, stor kopp te, tjukke og varme sokker, masse gode puter og et digert pledd. Da kan det ikke bli stort bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|