|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Syv seter, plass til vogn baki, max 50.000 km og maks 400 k. Går det an?Mannen min påstår at Q7 har tallet 7 bak seg fordi det er antall biler av det merket solgt i Norge.
|
|
|
|
#82 |
|
Passiv
|
Sv: Syv seter, plass til vogn baki, max 50.000 km og maks 400 k. Går det an?Det er vel ikke helt utenkelig at det stemmer, om det nå kanskje ikke er en årsakssammenheng kanskje. |
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syv seter, plass til vogn baki, max 50.000 km og maks 400 k. Går det an?Det er mye Q7 tilgjengelig til den prisen. Vil faktisk kanskje tro at en del kan være nye i Norge. Spesialiserte importfirmaer? Nja. Men ned mot 400 får man ikke Q7 for, men så bare prisen i henhold til annonsen du sendte.
|
|
|
#84 |
|
Sv: Syv seter, plass til vogn baki, max 50.000 km og maks 400 k. Går det an?
Det er faktisk en del av dem. Men man ser dem overraskende nok mer utenfor storbyområdene har jeg litt inntrykk av. Men det er vel ingen tvil om at bilen nok ikke har vært så populær - den blir kanskje vel stor og "vulgær" på et vis.
|
|
|
#85 |
|
Heller Q7 enn X6....
|
|
|
#86 |
|
Passiv
|
Sv: Syv seter, plass til vogn baki, max 50.000 km og maks 400 k. Går det an?Q7 starter på 550 k på finn. Og det er bare altfor dyrt altså. Da er det mer aktuelt å ha to biler - og beholde den jeg har. Og da er det sågar med tofargers navi også - jeg vil ha skikkelig navi med skikkelig fancy fargeskjerm. (Jeg bytter glatt ut en liter motor for masse gøy elektronikk.) |
|
|
|
#87 |
|
Sv: Syv seter, plass til vogn baki, max 50.000 km og maks 400 k. Går det an?Personlig synes jeg ikke integrert navi er så viktig. Spm blir hvor lenge man har tenkt å ha bilen. Min egne behov dekkes av ekstenre GPS-er, og de kan være både enklere og rimeligere å holde oppdatert kartmessig.
|
|
|
#88 |
|
Passiv
|
Sv: Syv seter, plass til vogn baki, max 50.000 km og maks 400 k. Går det an?Har tenkt på det, ja. Det ser ut som de faller brått og mye i pris når de ikke har navisystemet - og det koster jo faktisk ikke all verden å skifte ut. Jeg bare er så ufattelig klønete på sånt selv - og totalt tiltaksløs i forhold til å finne ut hvor&hvordan. |
|
|
|
#89 |
|
Bedreviter
|
Sv: Syv seter, plass til vogn baki, max 50.000 km og maks 400 k. Går det an?Hva i alle dager skal du med navigasjon i bilen? Har du ikke en smartphone med GPS, jente? :har ikke brukt bilens integrerte navi på halvannet år: |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Passiv
|
Jeg har jo det, men jeg vil ha i bilen. Med DVD og sånn. Og harddisk. Som spiller avi-formater. Fordi atte ... det er så tøft. |
|
|
|
#91 |
|
Sv: Syv seter, plass til vogn baki, max 50.000 km og maks 400 k. Går det an?Om det betyr så mye at det er integrert navigasjon vet jeg ikke. Etter noen år er ikke integrasjon så mye verdt i praksis synes jeg. Mange ender opp med å heller velge en ekstern enhet etter noen år pga. de generelt har bedre brukervennlighet, bedre kart, bedre funksjonalitet osv. Kanskje en viss verdi når bilene er ny, men litt mer begrenset etter hvert. Og en del produsenter er alt for dyre på oppdateringene for kart, mens noen omtrent ikke bryr seg om å tilby oppdateringer.
|
![]() |
|
|