|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Denne kaken er helt egge- og nøttefri, sant?http://detsoteliv.no/searchresults_o...uppe.php?id=27
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Denne kaken er helt egge- og nøttefri, sant?Ja, og nonstop, er de garantert nøttefrie? Eller bør jeg velge annen pynt? Egentlig trenger ikke sjokoladekaken å være allergivennlig siden jeg lager to kaker hvorav den ene er det, men jeg synes jo det er kjekkest om alle kan spise alt.
![]() |
#3 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Denne kaken er helt egge- og nøttefri, sant?
Digestives vet jeg ikke, men Nonstop kan inneholde spor av nøtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Denne kaken er helt egge- og nøttefri, sant?Det er egentig nyttig å vite om gjestene kan spise ting merket "spor av nøtter". Sønnen min som har nætteallergi kan heldigvis det, ellers hadde listen krympet betraktelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Denne kaken er helt egge- og nøttefri, sant?Nå er begge kakene laget. Hun som ikke tåler nøtter tåler virkelig ikke nøtter, så jeg tror kanskje ikke hun bør spise ting med spor av nøtter i heller. Jeg pyntet kaken med Nonstop, men ikke overalt. Hun kan vel spise det uten nonstop da, det er store områder på kaken uten pynt.
![]() |
#6 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Denne kaken er helt egge- og nøttefri, sant?Jeg hadde nok ikke latt min ekstreme nøtteallergiker spise noe som helst av kaken så lenge det er pyntet med nonstop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Denne kaken er helt egge- og nøttefri, sant?Søren altså. Men hun kan i hvert fall spise den andre kaken, og jeg mistenker at den vil bli den mest populære. Den er kjempestilig.
![]() |
|
|