Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mye arsenikk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-11, 14:46   #21
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Hvor mye arsenikk

Muffins gir helt klart mindre oppvask å ta seg av etterpå, det er jo bare å brenne papiret og vips er alle bevis ødelagt. Genialt!

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:48   #22
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Gammel 08-01-11, 14:49   #23
Albertine
Passiv

Standard

Sikker på at det ikke er arsenikk i popkornet, Misteri?

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:52   #24
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier å bruke en teskje i en røre som helles i en liten langpanne.(30*40)
Toro sin passer perfekt, og jeg sløser ikke med glasur så den droppes på slike kaker. :P

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:53   #25
Albertine
Passiv

Standard

Hva gjør du med resten da? Blir jo mye kake igjen. Fungerer kanskje hvis man har rotter i kjelleren?

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:54   #26
Left
Passiv

Standard

Du innfører det jo fordi du er ihuga botanistfantasthageelskerperson? Da må det vel gå gjennom tollen?

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:55   #27
Albertine
Passiv

Standard

Mmmm, men da kobles det til navnet mitt. Tricky.

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:55   #28
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hva gjør du med resten da? Blir jo mye kake igjen. Fungerer kanskje hvis man har rotter i kjelleren?

Du lager jo vanlig røre, og har i muffinsformene, og gjemmer igjen røre til en enslig muffins, og har i arsenikken eller hva du nå skal ha i i den siste bare

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:56   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Så var det det der med å få det gjennom tollen da. Om man ikke får bestilt det på eBay? Trikset må jo være å bestille det i objektets navn og snatche det før pakken åpnes, sånn at det ikke blir noen mistanke rettet mot meg i så måte.

Bestill det ferdig med muffins rundt rett til mottager.

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:56   #30
Left
Passiv

Standard

Mmmm, men da kobles det til navnet mitt. Tricky.

I og med at det ikke kan spores hva vesenet døde av etter 4-5 timer, så gjør jo ikke det noe? De rekker jo ikke obduksjon på så kort tid.

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 15:14   #31
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Muffins fungerer nok også, men da aner jeg ikke fordelingsnøkkelen. Det "safeste" er nok en Toropakke. Du kan fryse resten, så har du på lager. *løsningsorientertogmiljøvennlig*

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 15:17   #32
Albertine
Passiv

Standard

Perfekt. Jeg kommer meg ikke til Madagaskar med det første, ser jeg, så det blir løsningen.

Takker!

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 18:30   #33
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Perfekt. Jeg kommer meg ikke til Madagaskar med det første, ser jeg, så det blir løsningen.

Takker!

Hvis du ikke har det travelt, kan jeg få mamma til å ta med fra Madagaskar? Hun skal dit i påska da. Og påska er sein i år.

Gammel 08-01-11, 19:43   #34
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

"abonnerer"

I tilfelle plagsomme naboer? /

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 21:14   #35
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Hey, det skal jammen jeg også gjøre! Det finnes en bok som heter "Arsenikk og gamle kniplinger" (Agatha Christie?), der står det sikkert hvordan ting bør gjøres.

Jeg kan bidra med gamle kniplinger, om det trengs.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 21:22   #36
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Hey, det skal jammen jeg også gjøre! Det finnes en bok som heter "Arsenikk og gamle kniplinger" (Agatha Christie?), der står det sikkert hvordan ting bør gjøres.

Joseph Kesselring.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 21:33   #37
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

I tilfelle plagsomme naboer? /

He, he...mulig, det..

Gammel 08-01-11, 21:58   #38
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Joseph Kesselring.

Ah, thank you!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 22:02   #39
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du en av de som ikke trives på tvangssosialiserte skolearrangementer?

Gammel 08-01-11, 23:58   #40
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Denne oppskriften kan være grei å få med seg.
Du må rapporter om dosen var passe da!

Emneord
arsenikk, gamle kniplinger

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.