Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-11, 17:37   #21
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

...jeg tror løfting og deling er mye lettere på medium size pupper.

Jeg har store pupper (FF-G cup) og får fint til å løfte og dele med gode BHer.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:41   #22
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg har store pupper (FF-G cup) og får fint til å løfte og dele med gode BHer.

Sikkert en avsporing, men hvor finner du skikkelig gode bh`er? ...Jeg har DD-cup og finner ikke noe som gir meg passe løft og pen klivitsj.

Gammel 09-01-11, 17:43   #23
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Sikkert en avsporing, men hvor finner du skikkelig gode bh`er? ...Jeg har DD-cup og finner ikke noe som gir meg passe løft og pen klivitsj.

Jeg kjøper på Bravissimo.com. Og gjetter at du bør gå ned i omkrets og opp i cup.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:43   #24
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dessverre ikke fotoapparatet her, ellers skulle jeg ha vist deg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:49   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette synes jeg er fint.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:51   #26
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Kløft er fint, nesten uansett.
Det er resten av antrekket som bestemmer om det blir vulgært eller ei.
Holder de på å ramle ut blir det jo uansett en smule to much, men utover det syns jeg både delt og klinsj er fint. Alt til sin tid og sitt antrekk.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:53   #27
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Kløft er fint, nesten uansett.
Det er resten av antrekket som bestemmer om det blir vulgært eller ei.
Holder de på å ramle ut blir det jo uansett en smule to much, men utover det syns jeg både delt og klinsj er fint. Alt til sin tid og sitt antrekk.

Enig. Det eneste som kanskje ikke er så fint, er smal rumpesprekk helt opp i halsen. (Jeg er først og fremst misunnelig på de aller fleste varianter. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:55   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er litt mye for min del, særlig om de er skivst litt mer sammen sånn at det kun blir en strek.

(er ikke meg nei)

Gammel 09-01-11, 18:59   #29
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Faste pupper kan godt være ganske sammeskvist, deigpupper er IKKE fin sammenskvisa, da blir det rompesprekk.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:01   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 09-01-11, 19:01   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg synes ikke feks bildet nederst til høyret er så veldig fint. Det blir litt skvisa.

Gammel 09-01-11, 19:03   #32
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg synes ikke feks bildet nederst til høyret er så veldig fint. Det blir litt skvisa.

Jeg syns problemet nederst er at det er for utringet, de er liskom ikke skjært særlig pent.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:04   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg syns problemet nederst er at det er for utringet, de er liskom ikke skjært særlig pent.

Ja, det er jo for mye, men så er det liksom skvist rett på.
Den over er jo også ganske utringet, men løftet underifra på en måte. Og da ser det annerledes ut.

Gammel 09-01-11, 19:07   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så begeistret for den typen utringning som Scarlett har på det første bildet i Nessies montasje. Hun kommer naturligvis ikke så verst fra det ( ), men det blir liksom litt rart når det vises at det henger. Hun nederst til høyre har jo litt for liten kjole, stakkar.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:11   #35
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

I Oslo er det flere goder butikker, for eksempel La Lina og Marinka. Selv har jeg fått god hjelp fra Triumph-butikker. Poenget er vel uansett å gå i en spesialbutikk for undertøy, ikke H&M, Lindex, etc.

Forøvrig - jeg syns kløft hvor puppene er sammen er ganske pent, jeg. For eksempel det bildet av Salma Hauek i Nessies innlegg.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:17   #36
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kommenterer ikke kløfter så ofte, men her om dagen måtte jeg. En dame jeg så på tv hadde en tredobbel kløft. Det så veldig snålt ut og var ikke særlig pent.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:21   #37
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg kommenterer ikke kløfter så ofte, men her om dagen måtte jeg. En dame jeg så på tv hadde en tredobbel kløft. Det så veldig snålt ut og var ikke særlig pent.

Oida? Som i at puppene var delt i to? Pga for liten BH-cup? Det er ikke pent!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:43   #38
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hrmf.

Jeg som endelig har blitt komfortabel med å vise litt kløft - nå blir jeg paranoid for at det er rumpesprekk...

Gammel 09-01-11, 19:49   #39
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg som endelig har blitt komfortabel med å vise litt kløft - nå blir jeg paranoid for at det er rumpesprekk...

Det er jo lett å avgjøre; er puppene dine borti hverandre? I såfall: Rumpesprekk. Er de litt fra hverandre? Perfekt kløft.
Du vil ikke se ut som Angela Merkel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:49   #40
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her nytter det ikke å dele (med mindre jeg vil se ut som en kjerring). Jeg får en kløft uansett egentlig, men forsøker unngå undertøy som gjør at det ser ut som at jeg skviser ting opp. Det trengs ikke, jeg ser bare billig ut da føler jeg. Er 75 DD.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.