|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Ei venninne av oss hadde en så utringet kjole på seg her forleden at jeg var seriøst bekymret format puppene skulle ramle ut, vi snakker så utringet at det bare var flaks at ikke brystvorten viste. Men de forble i kjolen, så hun må ha brukt lim.
|
|
|
#65 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?
Altså, det finnes hele vidder av nyanser mellom pupper som er borti hverandre og Angela Merkel-pupper. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Men de kan bli for langt fra hverandre, ikke sant?
|
|
|
#67 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?*titter ned i min egen utrigning* Jepp, jeg har vist rumpesprekk.
|
|
|
#68 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Sånne trykt oppover-pupper er ikke fine synes jeg.
|
|
|
#69 |
|
Pauset
|
Jeg skal ikke ned i omkrets, da slutter jeg å puste. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei ikke på den måten. Kløften delte seg i tre i oppover, som tre kløfter. Rynkekløfter? |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Jeg ba en puppemann (mannen min ja) uttale seg om bildene Nessie la ut, og han kunne formidle at Salma Hayek hadde de fineste puppene og den fineste kløften.
|
|
|
#72 |
|
awesom
|
Nå skal det sies at jeg ikke primært tenker på hva menn skulle mene om min kløft, det er jo ganske greit at jeg selv mener det er estetiskt pent.
|
|
|
#73 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
By the Sea
|
Viktig å føle seg vel selv. Men ikke så veldig uviktig hva menn mener, vel?
|
|
|
#75 |
|
awesom
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Selvsagt, men jeg kunne ikke gått rundt med puppa under haken bare for at menn liker det liksom. Eller...ehhm... det fantes vel en tid man faktiskt gjorde det og. Det kalles singelperioden min.
|
|
|
#77 |
|
awesom
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Denne tråden minner meg forresten om da jeg sendte puppemontage til mannen på jobbmailen hans. Det jeg ikke tenkte på var at mailer sendt til jobbmailen blir sendt til alle på jobben hans.
|
|
|
#78 |
|
Curlingkone
|
|
|
|
#80 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Jeg syns det ser skrantete og skralt ut når puppene er langt fra hverandre, så kan det være så fashion det bare vil.
|
![]() |
|
|