|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangI alle prosjektrapporter vil det fra nå av bli vist til PRKMH.
|
|
|
#2 |
|
Curlingkone
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangEr det noen totalgrense på hvor mye væske, eller går det på innhold i hver enkelt flaske.
|
|
|
#3 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangDu får EN pose som tar EN liter, men det blir ikke det i praksis, for du får jo ikke benyttet all plassen i posen. _måtte hive en pose siste Oslotur_ Beholderene må være under eller nøyaktig 100 ml. Og ja, du får ha veske med i tillegg.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangHar du reist med innsjekket bagasje til nå?!
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangTakk for svar. Én sånn zip-pose, altså? Jeg har under en liter flytende, men får ikke plass til det i én slik pose.
|
|
|
#7 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangJupp. Tilsammen 1 liter, ingen beholdere over 100 ml, veske i tillegg går fint. De slækker litt mer nå, så lipglosser og denslags blir ikke katastrofe. Man får dessuten kjøpt 100 ml-beholdere man kan helle produkter i, eller rett og slett sjampo og lignende i reisestørrelser. Går fint! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gang
Poenget er at ingen av beholderne må være på over 100 ml. Så du må skaffe alle produkter i mini-size. Da går det fint. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg bruker maskara, blyant og lipgloss, så det tar ikke så stor plass.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangDu får det med deg, du må bare pakke smart og ha så små flasker som mulig og fylle på shampo og balsam mellom hver reise. Jeg liker det ikke, men om du syns at "tørr" deo er greit så kan du bruke det i stedet og ha den utenfor posen. Sminke har jeg aldri i posen og jeg har blitt sjekket flere ganger (reiste hver uke i en periode) uten at noen reagerte på det, ikke en gang nøyaktige tyskere. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangDu kjøper små beholdere og heller over favorittproduktene. Eller tømmer hotellflaskene og bruker dem.
|
|
|
#12 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangJeg har 100ml-beholdere, så den biten er grei.
|
|
|
#13 |
|
heimføing
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangJeg har aldri hatt leppestift, lypsyl eller mascara i zip-posen, og det har gått bra alle gangene (til og fra OSL). Eneste stedet de har brydd seg om det, var på den store flyplassen på Stokmarknes |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Er tørr deo slike stifter? For det er det jeg bruker. Det hadde vært toppers om det kom utenom.
|
|
|
#16 |
|
|
Du bør ha mindre beholdere også, syns jeg
Det må komme utenom, den er jo ikke flytende. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangDu reiser 5 dager? Det største problemet mitt pleier åmvære plass til skoskift... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangPelen: jeg har stort sett sorte og grønne klær, så matchingen skal gå bra.
|
![]() |
|
|