|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
![]() Leggetidhar to gutter på 11 år,dem legger vi kl 2100 i ukedagene.Når mor går på nattskift,hender det at guttene får komme opp og se litt på tv sammen med meg en time halvannen.dette skjer ikke hver gang hun gå på jobb,men sånn en og annen gang.er det noen som har noen synspunkter på dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: LeggetidMin 11-åring går på rommet kl 20. Hun kan lese/surfe/skravle frem til 20.30, da skal hun være i senga. Hun er kjempetrøtt hver morgen og noe lenger oppe tror jeg det blir en stund til hun skal være. Det er jo likevel individuelt hvor mye søvn barn trenger, hvis guttene dine er greie å få opp så får de tydeligvis nok søvn.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LeggetidForstår jeg deg rett når jeg tror at guttene er oppe til ti- halv elleve da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: LeggetidDet kommer jo helt an på hvordan de er neste morgen. Dersom de spretter opp og jubler så er det jo greit, men er de trøtte så er det jo absolutt ikke greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: LeggetidDet kommer helt an på ungen. Min snart-niåring tåler fint en kveld i uka hvor han er oppe til 22, han er ofte våken og leser så lenge uansett. Jeg kan ikke tenke meg at sjuåringen vil tåle det på veldig mange år. Så hvis det fungerer og det man ser på tv er greit, så er det vel helt ok?
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: LeggetidDet er det bare barnets tilstand om morgenen og dagen etter som kan avgjøre. Min åtteåring er i seng kl. 20:30 og skal slutte å lese kl. 21. I helgene er hun vanligvis oppe til kl. 21. Det fungerer for henne. Fireåringen bør helst sove kl. 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LeggetidKommer ungene seg greit opp om morran, og fungerer som vanlig, så er vel det helt ok, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|