Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...
Du befinner deg visst samme sted som meg, bortsett fra at vi skal reise i juli. Jeg dro i går til et reisebyrå, i håp om hjelp. Det hun mente var stedet var Hawaii faktisk. Den tanken hadde ikke slått meg engang. For oss er kriteriene at det er trygt for skumle mygg a la Seychellene, forholdsvis trygt for guttungen å spise maten der (utelukker bl a India), og bra strender. Det er også et absolutt krav at det er lett for guttungen å ha det gøy der.
Vi har også tenkt på San Diego. Kunne det vært noe? San Diego Zoo er regnet som et av verdens beste. Sea World er også der. Og Mexico er ikke mange minuttene unna. Strendene er bra og antakeligvis umulig for eldstebarnet å kjede seg.
Når man i utgangspunktet har hele verden som mulighet, så er det rart man ikke finner noe. Kanskje det er for mange valg? Vi blir i hvert fall sprø av å lete.
Akkurat nå sjekker jeg ut Hua Hin og Sardinia, i tillegg til Hawaii. Har bestemt meg for at vi bestiller tur neste lørdag. Banna bein. Så innen da bør vi ha funnet noe.
|