Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Veien vår

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-11, 22:56   #41
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veien vår

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Interessant. Kan du lære meg hvordan man - kontrollert, mind you! - glir oppover bakker? Vedtar å oppheve friksjonen, kanskje?

http://www.bt.no/sprek/--Vi-var-bedr...r-1228809.html

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 23:36   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Ikkje noko problem for ungane, for dei får nemlig ikkje vera ute. Dei påstår der er for mykje is til at til og med dei eldste får gå ut.

Her har det faktisk vært såpass ille på uteområdet i barnehagen at det hadde vært direkte uansvarlig å sende ungene ut. Vi har hatt koselige inneaktiviteter i stedet, i et par dager, gikk helt fint det. Hele området var EN svær skøytebane, helt jævlig. Det er grusomt enda, men i dag var vi ute. Dog var det et par lite hyggelige uhell blant småbarna, de ramlet jo og slo seg bare de beveget seg litt. Og det lå ca. 5 cm vann over det meste av isen.

Jeg liker ikke denne tiden i det hele tatt. Nå pøsregner det ute, håper nattens regn skyller bort enda mer is og dritt, og at det ikke fryser igjen!!

Gammel 11-01-11, 00:46   #43
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Himmel og hav.

Gammel 11-01-11, 06:57   #44
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Men fremdeles altså ikke noen som kan lære meg å gli kontrollert oppover bakker?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 12:12   #45
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Men fremdeles altså ikke noen som kan lære meg å gli kontrollert oppover bakker?

Kan du ikke dét altså?

Gammel 11-01-11, 13:15   #46
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp, derfor bor jeg ikke der.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 15:26   #47
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Åh gud, dere skal se veien nå. Isen var 100 ganger bedre. Nå er det 20 cm slaps oppå. Jeg har måkt, men det er drittungt. Gleder meg til mannen kommer hjem. Kom meg med nød opp bakken etter jobb.

Tre stk!
Gammel 11-01-11, 15:27   #48
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Du må ta løpefart, og så må du holde balansen.

Tre stk!
Gammel 11-01-11, 15:31   #49
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Å trøste
Nå innser jeg hvor heldig jeg er at at jeg slipper å bekymre meg om dårlig føre her jeg sitter med en brukken fot. Kommer meg ikke ut likevel og ser fordeler med det. Suller meg inn i en drømmeverden at alt er såre vel både ute og inne. Herlig.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 19:14   #50
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Kan du ikke dét altså?

Nei. Jeg har vært med på å vedta at studentutvalget ved Universitetet i Tromsø skulle ha som mål å jobbe for at UiT skulle være gravitasjonsfri sone, men å gli oppover bakker kan jeg altså ikke.

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Du må ta løpefart, og så må du holde balansen.

:noterer: Ta løpefart i glatt oppoverbakke og holde balansen. Hmm. Jeg luuurer på at jeg syns det var enklere det å jobbe for å fjerne gravitasjonskraften, jeg.

Gammel 11-01-11, 19:43   #51
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Skøyt litt samtidig.

Tre stk!
Gammel 11-01-11, 19:46   #52
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Skøyt litt samtidig.

Aaaaah! Det er der det ligger!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.