|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Candys årlige feriefrustrasjonerJeg passer ikke inn.
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerHva med rutefly til Italia og leie en vingård i Toscana?
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerJeg reiser gjerne til Florida igjen, men de 2x4 timene jeg har tilbragt i passkontrollen i Miami er kanskje noen av de grusomste ever. Utenom fødsel. Med barn må det være et sant helvete.
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Neida! Det går sååå fint! Vi brukte 1 time 20 minutter TOTALT! Nå går alt så mye bedre etter at de innførte ESTA og maskinlesbare pass.
|
|
|
#8 |
|
Sånn passe sane
|
Fly til Ft. Lauderdale!! Mye mindre flyplass, alt går mye fortere. Vi har aldri hatt problemer der, og ikke i Miami heller, forsåvidt.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerToscana er i seg selv et glimrende forslag, men vi var to ganger til Italia i fjor, inkludert en uke på vingård i Toscana.
|
|
|
#10 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerKroatia? Mange fine leiligheter til leie for en ok pris, både på fastland og på øyene. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerJa, vi var i Kroatia for to år siden, og trivdes godt, men da leide vi en leilighet i Trogir. Intet basseng, ingen lekekamerater. Vi besøkte noen på Brac og Hvar, og det frister egentlig ikke til gjentagelse.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerHva med å leie et hus i Sør-Frankrike eller Italia? Vi har det på samme måten som deg hva turist-helvete-charter-hotell-ferie angår. Jeg har det sånn at jeg heller blir hjemme enn å bruke tid og penger på det der.
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerReiselivsmessen på Norges Varemesse åpner for publikum fredag. Kanskje du finner noe der, om du har mulighet til å dra dit?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 11-01-11 kl 23:07. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerHva med Korsika?
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerSer at du i utgangspunktet ikke vil dit, men Mallorca har mye mer å by på enn skandinaviske barer.
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerHvordan leier du, scilla? I Italia finnes det jo gode sider, men dit reiser vi som sagt ikke i år. Ellers synes jeg det stort sett bare er grusomme hotel-bookings-sider som ikke gir meg noe nyttig informasjon, bare overveldende mange valg.
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerKokosbolle: jeg vet det, og jeg drar gjerne til Palma og drikker obskøne mengder hvitvin med homsekompisen min fra takterrassen hans, men vi skal liksom finne noe litt mer barnevennlig.
|
|
|
#18 |
|
By the Sea
|
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerJeg takler ikke charter. Det er ikke snobberi - det er bare virkelig ikke noe for meg.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerPortugal er flott, noe helt annet enn Spania. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Candys årlige feriefrustrasjonerKjære Vera
|