Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 20:10   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Ja, det lurer jeg på.......må nok ut å kjøpe nytt sett så fort det dukker opp i butikkene...Hadde P.OP og Jonathan i høst, og var veldig fornøyd med begge....Har i tillegg Bergans Stallo, men det henger på hytta.

Hva velger vi i år ?? Noen som vet når vårnytt dukker opp hos de forskjellige leverandørene ?

Skal iallefall ha todelt sett, og bukse med seler er å foretrekke.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:22   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Håper de i str 104 passer fortsatt...De er fra P.OP. Kjøper det igjen om hun må ha større.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:23   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Håper Reima tec fortsatt passer, vi har også en Troll dress hengende som er helt ny.

Sist redigert av Chablis : 11-01-11 kl 22:24.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:25   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spørs om det ikke blir Pop igjen her også.....kjempefornøyd med det! Men sikler litt på Isbjørn og Bergans også Blir spennende å se om det kommer noen nye farger

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:35   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjører Isbjørn. As always.
Har en hel vårdress og to todelte som fortsatt passer til våren, faktisk ganske så fornøyd med å slippe og handle inn noe.

Gammel 11-01-11, 21:51   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

2.5 åringen har en reima tec vårdress som kanskje passer. I tillegg har han ny reima tec vårdress kjøpt på salg og en ticket vårdress. Har også en gammel trolldress som reserve. Han har arvet en POP skalljakke han skal bruke og så har han en ny Skogstad allværsjakke som er kjøpt på salg.

Frøkna på 6 (som er skolejente til høsten) har en reima tec vårdress hun skal bruke i bhg om den passer. I tillegg har hun en HH tech jakke og HH tech bukse, men jeg tror hun uansett må ha et todelt sett som vil passe hele høsten også og som skal brukes på skolen. Usikker på hva det blir, men synes HH sitt har vært bra. Vurderer å se på POP. Ønsker en bukse med seler (tror jeg). Har også en ny Bergans Stallo jakke jeg fant til halv pris i fjor vinter, men tror den muligens er i største laget en stund til.

Sist redigert av millact : 11-01-11 kl 23:59.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:36   #7
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi må garantert ha ny dress, men jeg aner ikke størrelsen. Jeg tror nok det blir enten Reima eller PoP, og enten i 86 eller 92, alt etter hva høyden viser når tiden nærmer seg. Regntøy må også kjøpes inn, men der har jeg ikke peiling, for det hun hadde sist var fra KappAhl, og eneste grunn var at vi ikke fant annet i 74/80.

Gammel 11-01-11, 22:41   #8
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I år vil jeg gjerne prøve Po. P hvis jeg drar til et sted der jeg får kjøpt det, eller får kloa i en pent brukt i str. 98.

Hvis jeg ikke får tak i førstevalget vet jeg ikke helt. Dressen fra Reflex som vi hadde i vår/ høst til yngste holdt mål hvis en ser bort fra at fargene var svært lyse og at den derfor ble raskt stygg.

Gammel 11-01-11, 23:37   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Reimatec kjøpt på salg til begge guttene.

Gammel 11-01-11, 23:38   #10
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Til lillebror har jeg liggende en reimatec. Men jeg tror skogstaddressen fra i høst passer en stund enda.

Storesøster har reimatecdress som vil passe godt til våren og.

Jakker og sånn har jeg ikke tenkt på enda.

Gammel 11-01-11, 23:50   #11
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

isbjørn of sweeden på vesla, vet ikke med eldste, men vurderer Bergans.

Gammel 11-01-11, 23:52   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har pop til de to store, de funker ennå og jeg er veldig fornøyd. Jeg har aldri vært så fornøyd med noen dress som pop på vår/sommer heller, så det blir vel en ny sånn på plutten. Jeg liker at de er helt uforet og lette, de blir ikke så varme som fex reima.

Gammel 11-01-11, 23:55   #13
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Yngste har hel ReimaTec og todelt Pop-dress.
Fireåringen har hel HellyHansen, samt Bergans jakke. Tror det blir HH-Tech til jakka.
Syvåringen har todelt HH-tech.
Niåringen må ha nytt, for hun har vokst ut av HellyHansen-settet sitt.
Aner ikke hva vi skal kjøpe til henne. Må vel ha str 146..

Gammel 11-01-11, 23:57   #14
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Stine-mor: Hvor langt opp i str går HH tech? Min trenger nok jakke i 134 og bukse i 128. Finnes de HH tech buksene med seler også eller kun uten?

Gammel 11-01-11, 23:58   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har troll til lillebror (både hel dress og todelt) og todelt isbjørn til storebror. Jeg er mest fornøyd med at mine barn ligger sånn kledelig unna Nins pode jeg

Gammel 11-01-11, 23:58   #16
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Eldste hadde 134 i dette forrige sesong. Butikkene her i byen hadde i alle fall ikke større.
Tror jeg har sett disse buksene med seler? Mine hadde uten.

Gammel 12-01-11, 00:00   #17
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror yngste sin vårdress fra Reimatec vil passe. Str 92. Og Storebror har sitt Bergans Stallo-sett fremdeles.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 00:04   #18
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Eldste hadde 134 i dette forrige sesong. Butikkene her i byen hadde i alle fall ikke større.
Tror jeg har sett disse buksene med seler? Mine hadde uten.

Tror heller ikke jeg har sett større jakker, Stine-mor. POP frister jo også, da, men jakken koster vel mye mer enn HH tech, eller?

Gammel 12-01-11, 00:07   #19
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tror heller ikke jeg har sett større jakker, Stine-mor. POP frister jo også, da, men jakken koster vel mye mer enn HH tech, eller?

Pop frister veldig, jakken koster mer enn HH-settet tilsammen.

Om jeg ikke finner noe pent brukt. Eller salg.

Gammel 12-01-11, 00:07   #20
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en fra Reima, kjøpt her inne.
Men tenker jeg må ha en til. Som ekstra. Tenkte å ha en som er rimelig. Hva ligger p.o.p sine på da? De er vel ikke så billige de heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.