|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetSlik kanskje?
![]() |
#22 |
I endring
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetSkal du ha vaskerommet som kombinert garderobe/vaskerom er det genialt med dør mellom bad og dette rommet.
![]() |
#23 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badet
Har tenkt tanken, men det er ikke plass. Vaskerommet blir både til vvs-bereder, vaskemaskin, tørketrommel og fryseskap pluss hyller og skap, så det er fullt.
![]() |
#24 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetKom til å tenke på en ting, dersom dere ender med dusj-i-badekar-løsning, så bør badekaret plasseres slik at dere ikke dusjer inn i vinduet. Våtromsnormen har noen mål på dette, mener jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Har bakt søte kaker
|
Takk for tips, det vil ikke bli dusjing på vinduet med den nederste løsningen, men jeg skal huske på det hvis vi flytter badekaret.
![]() |
#26 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes ikke det blir mye søl. Som andre sa: du kan jo tette mellom badekar og vegg. Også har vi en halv, frostet glassplate slik at det ikke spruter ut i rommet. Vannet går vesentlig ned i sluket via badekaret.
![]() |
#27 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetHvis jeg slår meg til ro med at jeg ikke trenger egen dusj (juryen er ute på den enda), kan jeg faktisk la være å ta så mye av gangen for å lage badet. Gangen er romslig nå, men det fungerer bedre med skråvegg enn 90gradershjørne. Så nå har jeg skrådd det øvre hjørnet og gjort vasken litt smalere (1 meter bred). Spørsmålet er da om jeg skal ha døren i skråveggen eller ikke?
![]() |
#28 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetSmart. Utrolig fin tegneside. Den må testes. Vi har også et bad som skal lages, skal flyttes til et annet rom med vaskerom under og sånn sluse til skittentøy. Det blir himmelrike.
![]() |
#30 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#31 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetTror ikke jeg ville satt vasken rett ovenfor dusjen. Jeg ville flyttet doen foran dusjen, og vasken foran badekaret. Jeg har litt dårlig erfaring med fuktighet på baderomsinnredningen og tenker at det er mindre sannsynlig at den blir våt foran badekaret (med mindre dere skal ha dør på dusjen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetNå har jeg ikke lest hele tråden. I vårt bad her i USA så dusjer vi i badekaret og har en helt tett glassvegg med dør, langs med hele badekaret. Badekaret er romslig. I huset i Norge har vi dusj "på gulvet" og separat badekar. Det har aldri vært noen vannskader der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Har bakt søte kaker
|
Vi har et bad til med dusj, så det vil vel gå greit.
![]() |
#34 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetKan bli litt kult med innmurt badekar med glassvegg langs hele (selvsagt med dørinngang da
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 12-01-11 kl 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetLurt å ha dusjen oppi badekaret for å spare masse plass.
![]() |
#36 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetHøres smart ut Mjau, se om du finner bilde.
![]() |
#37 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetSe det finnes ferdige skyvedørsglassvegger.
![]() |
#38 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp meg med å planlegge badetVar det noe sånt du tenkte på, Mjau?
![]() |
|
|