Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Trusetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 16:45   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Trusetråden

Vi har en bh-tråd. Men har vi en trusetråd?

Jeg trenger råd. Jeg har stor rompe, store lår, og stor mage som deler seg i to når jeg sitter. Lækkert. Hvilken type truser er mest kledelig? Nå snakker jeg ikke om hold-in eller "usynlig-trusekant-truser". Jeg snakker truser til .. *kremt* soveromsbruk. Det sier seg selv at stringtruser ikke er helt det store, so to speak. Det vil si, de synes omtrent ikke pga valker og bulker. Hipsters ruller ned under magen. Tai-modeller gir meg gigalår og ekstra valker rundt hoftene. Er boxer safe bet, eller ser rompa bare større ut?

Til vanlig er jeg strålende fornøyd med Pierre Robert sine microfiberboxere, og de ser OK ut. Men jeg vil ikke bare se OK ut. Jeg vil være smæshing.

:truseidiot:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 16:49   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trusetråden

Jeg ville sagt boxer eller hipster. Spør mannen din, hehe.

Gammel 12-01-11, 16:50   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jamen, det skal lizzm være en overraskelse.

Gammel 12-01-11, 16:53   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Å, sånn og forstå. Tror du nikke at han synes du blir lekkersmekker i nesten uansett hva som ser litt snæksi ut? Litt gjennomsiktige blonder og slikt?

Gammel 12-01-11, 17:30   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Joda, men jeg vil gjerne at det skal føles litt snæksi også.

Gammel 12-01-11, 18:03   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Du er jo smæshing.

:ser ikke problemet:

Gammel 12-01-11, 18:09   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Truser til soveromsbruk er oppskrytt.

Og hør på Mauser.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 18:10   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Mauser har ikke sett meg i bare trusa. Tror jeg. Eller...?

Gammel 12-01-11, 18:10   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Du får kjøpe et litt snæksi korsett til en ikke alltfor dekkende truse, kjøper du stor nok str. så forsvinner den ikke.
korsettet holder litt inn og er veldig sexy.
Lykke til!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 18:11   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Truser til soveromsbruk er oppskrytt.

Ja, hvorfor ikke hoppe over truser og heller ha noe annet lekkert?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 18:25   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Tjah, det er jo også en ide.

Da trenger jeg tips til det også. Helst billig.

Gammel 12-01-11, 18:36   #12
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Billig er undervurdert.

Gammel 12-01-11, 18:47   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Vi har en bh-tråd. Men har vi en trusetråd?

Ja, jeg har startet opptil flere. De fleste går ut på at hipsters er djevelens verk for min pærefasong.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 19:05   #14
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Her Fibi, fransk åpning.

Eller i rød:

Lær:

Google fransk åpning var litt gøy.

Gammel 12-01-11, 19:10   #15
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Gammel 12-01-11, 19:25   #16
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Babydoll og ingen truse. Korsett og ingen truse. Liten kjole og ingen truse.

Ta deg heller en runde med høvelen så blir nok gubben fornøyd.

Gammel 12-01-11, 19:26   #17
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror ikke han savner trusen ...

Gammel 12-01-11, 19:53   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Babydoll og ingen truse. Korsett og ingen truse. Liten kjole og ingen truse.

Ta deg heller en runde med høvelen så blir nok gubben fornøyd.

Får ikke lov av legen. Men vurderer å spandere på meg en brazilian.

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Tror ikke han savner trusen ...

Jeg hadde IKKE sett sånn ut en en sånn en.

Gammel 12-01-11, 20:06   #19
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Truser er oppskrytt. Blir bare skrella av. Naken er best.

Om du absolutt vil ha truse, synes jeg (og min mann i hvert fall) at truser med blonder som går litt ned på rumpa... type "halv string" og blonder bare på øverste del av rumpa (om du skjønner hva jeg mener), er snækksi og sitter bra.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.