|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Spørsmål om hår! | |||
| Aldri hatt langt hår, jeg |
|
8 | 3,94% |
| Hadde vel langt hår en eller annen gang, hatt det kort for det meste |
|
16 | 7,88% |
| Hadde langt hår da jeg var veldig ung&lovende, hatt det kort siden |
|
15 | 7,39% |
| Hadde langt lenge, men klippet meg før jeg fikk barn |
|
10 | 4,93% |
| Hadde langt lenge, klippet meg mens barna var små |
|
31 | 15,27% |
| Har langt nå, skal kaaanskje klippe meg |
|
15 | 7,39% |
| Har langt hår, men skal ikke klippe meg, nei! |
|
90 | 44,33% |
| Har ikke tenkt over mitt lange hår. Hvem vet? |
|
15 | 7,39% |
| Jeg er mann, har langt hår, og skal selvfølgelig beholde det sånn |
|
1 | 0,49% |
| Jeg er mann, har langt hår og vurderer å klippe meg |
|
0 | 0% |
| Jeg er mann, hadde langt hår, men det er kort nå |
|
1 | 0,49% |
| Jeg er mann, og har aldri hatt langt hår |
|
2 | 0,99% |
| Jippi, snart jul! |
|
15 | 7,39% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: En undersøkelse om hår
Eneste som er mer gammel dame enn det er en hvit slynge som er litt lengre enn resten av håret.
|
|
|
#102 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En undersøkelse om hårHar langt og skal ikke klippe meg.
|
|
|
#103 |
|
Ute på tur
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg veksler. De siste 20 årene har jeg hatt alt fra pinnekort til langt hår ned til korsryggen, og alle mulige variasjoner derimellom. Håret mitt er for tynt og pistrete til å være så langt, men til skulderbladene er det fint. Nå har jeg Meg Ryanish hår og er litt i tenkeboksen om jeg skal la det vokse litt ut eller om jeg skal klippe det litt kortere.
|
|
|
#104 |
|
Pauset
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg har langt hår og kommer til å ha det helt til det evt blir så grått at det ikke går lenger. Å farge håret mitt sliter veldig, så om det blir grått må jeg nok klippe meg. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En undersøkelse om hårJeg har hatt langt hår det meste av livet men klippet meg kortere da jeg fikk storebror. Er håpløs til å gå til frisør så det vokser seg halvlangt mellom hver gang.
|
|
|
|
#106 |
|
ctrl+z
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg har langt hår og ønsker å klippe meg. Hovedsaklig fordi håret på vinteren blir elektrisk og flatt, samtidig som jeg røyter avsindig mye. Jeg synes også kort hår er mer typete og stilig på de fleste damer. Jeg føler meg kjedelig med langt, krøllete hår. Mannen derimot, griner blod hvis jeg klipper håret.
|
|
|
#107 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: En undersøkelse om hårJeg har langt hår og blir ikke å klippe meg før jeg må. Jeg har hatt kort hår for noen år tilbake, men det er ikke helt meg. Kan ha halvlangt kanskje? Så lenge håret holder seg pent forblir det et stykke på ryggenlang.
|
|
|
#108 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg veksler mellom bob og halvlangt. Nå sparer jeg, så det er vel over i langt nå. Pinnkort har jeg ikke hatt siden barnehagealder.
|
|
|
#109 |
|
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg har vekslet mellom langt og kort hår siden femte klasse. Nå er det langt, og både sønner og mann er så glad i korketrekkerne at alle hint om å "klippe seg litt" blir mottatt med furting (mannen) og "Nei!" (barna). |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: En undersøkelse om hårJeg hadde veeeldig langt hår for noen år siden. Så ble jeg lei av det, og klippet det helt kort. Sånn plutselig. Alle fikk "sjokk". |
|
|
|
|
|
#111 |
|
nju nja njo
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg hadde veldig langt, de siste årene har jeg hatt halvlangt. Har ingen umiddelbare planer om å klippe meg kort.
|
|
|
#112 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg virkelig hater intenst å sitte i frisørstolen og glo på mitt eget bleike gorrhysetryne oftere enn jeg må, så jeg lar håret gro langt-langt før jeg klipper det skulderkort igjen. Hvert 3. år eller noe slikt
|
|
|
|
#113 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: En undersøkelse om hårJeg har langt hår, og har ingen planer om å klippe meg foreløpig. Har klippet meg fra ca korsrygglangt hår til ca øre/-hakelangt en del ganger etter å ha blitt skikkelig lei, men har blitt misfornøyd samtlige ganger så det bruker å gå noen år mellom hver gang. Siste gangen jeg klippet meg kort var da jeg var gravid med tvillingene, for da var jeg så dårlig i svangerskapet at jeg ikke klarte å vaske håret mens jeg dusjet så jeg måtte dusje først og så legge meg nedpå et par timer før jeg orket å vaske håret. Hvis ikke ble jeg så kvalm at jeg begynte å kaste opp, og jeg hadde hetta for å gjøre det i dusjen |
|
|
|
|
|
#114 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: En undersøkelse om hårJeg har hatt både langt og kort og pinkort og halvlangt og synes det er moro å forandre hårfrisyre. Ingen svaralternativer for meg, med andre ord.
|
|
|
#115 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg hadde kort hår fram til ungdomsskolen, deretter en periode med varierende halvlengde fram til jeg var 20. Nå har jeg ganske langt hår og masse brønner. Føler ikke at jeg kan klippe meg kort igjen pga krøllene.
|
|
|
#116 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: En undersøkelse om hårBrønner, Cherry?
|
|
|
#117 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: En undersøkelse om hårHar halvlangt, oppklippet hår. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Tankefull
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg hadde langt hår så lenge min mor bestemte.
|
|
|
#119 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg hadde ganske langt hår, helt til ungen kom. Da gikk jeg til frisøren og ba henne klippe det av, men hun var redd jeg skulle angre, så det ble bare skulderkort-ish. Håret mitt var veldig tykt fra før, og ble veldig mye tykkere i løpet av graviditeten, så jeg orket ikke ha det løst. Da kan det likegodt være kort, så neste gang jeg skal til frisøren skal jeg ha det enda kortere.
|
|
|
|
#120 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg har stort sett alltid hatt det langt, med unntak av noen år med hockeysveis i tenårene (
|
![]() |
|
|