|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
| Se resultatene: Hvor ofte veier du deg? | |||
| Flere ganger om dagen |
|
7 | 4,93% |
| 1 gang hver dag |
|
25 | 17,61% |
| Annen hver dag |
|
6 | 4,23% |
| 2-3 ganger pr uke |
|
19 | 13,38% |
| 1 gang pr uke |
|
18 | 12,68% |
| 1 gang hver 2. uke |
|
7 | 4,93% |
| Hver mnd |
|
8 | 5,63% |
| Sjeldnere |
|
52 | 36,62% |
| Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor ofte veier du deg?Jeg veier meg stort sett hver mandag - ene og alene fordi jeg må veie Lillemann en gang i uka som endel av diettkontrollen, og eneste måten å få veid ham på, er å veie meg med og uten Lillemann i armene.
|
|
|
#3 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte veier du deg?Aldri. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor ofte veier du deg?Sjeldnere enn 1 gang i måneden. Tipper jeg har vært på vekta 3 ganger de siste 6 månedene.
|
|
|
#5 |
|
sukk
Sv: Hvor ofte veier du deg?Hvorfor vil man veie seg hver morgen, forresten? :nysgjerrig: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor ofte veier du deg?
Vane sak? Eller.. for meg er skrekken å se ett "magisk" tall - dit jeg aldri vil igjen. Så jeg føler jeg har mer "kontroll"? Jeg er ikke manisk foran barna mine når det gjelder kropp og vekt. Men ja, jeg har ett anstrengt forhold til vekt og kropp.
|
|
|
#12 |
|
sukk
Sv: Hvor ofte veier du deg?
OK.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor ofte veier du deg?Jeg veier meg bare når jeg er gravid og er hos legen. Og det har jeg slutta med. Begge deler.
|
|
|
#14 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte veier du deg?Før så kunne det være hver dag, nå veier jeg meg knapt en gang hver uke. Helst prøver å jeg å legge det til en gang i mnd.
|
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor ofte veier du deg?Sånn i teorien annenhver uke, når jeg er på veiing på kurset jeg går på. I praksis veier jeg meg også når jeg er innom mamma og pappa(har ikke vekt selv), og det varierer hvor ofte jeg er der, men om jeg er der to dager på rad så veier jeg meg ikke begge dagene.
|
|
|
|
#17 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hvor ofte veier du deg?Jeg stemte annenhver dag, for det er vel det det blir i snitt. Hopper gjerne på hver morgen, men glemmer jeg det eller ikke får gjort det er det langt fra noen krise. Det er bare artig å følge med - selv om jeg inderlig godt vet at vekta kan variere med 1-2kg fra dag til dag alt etter hva man har spist og drukket.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte veier du deg?Jeg har ikke hatt vekt i hus på noen år, men nå har jeg en og veier meg maks en gang i uken siden jeg er gravid og gjerne vil ha litt oversikten - pluss at jeg foretrekker å veie meg hjemme i stedet for hos legen...
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte veier du deg?Før veide jeg meg ca 1 gang i uken, men nå kanskje 1 gang i mnd el sjeldnere. Jeg blir så jæv..pisse sur hver gang jeg gjør det, så kan ikke ødelegge dagen min for ofte
|
|
![]() |
|
|