|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ekstraregning på SFO - for fritidsaktiviteterHar et eksempel på yngste, som ville på et tegnekurs (koster 1300,- kroner for dette skolehalvåret tror jeg det var). Hun ville mest fordi bestevenninnen skulle, tror jeg. Og hun fikk det av oss. Men jeg kunne ikke fri meg fra tanken om at det hadde vært vanskelig nok å si nei til om det var på kvelden. Nå vil jo de som ikke får bli med bli påminnet om dette hver eneste gang kursdeltageren blir hentet ut av SFO og til klasserommet der de skal være. Jeg har ikke hørt at det er et problem for noen, men jeg ville under meg om det ikke var det. Eller kanskje stå igjen som eneste gutt i klassen som ikke får slalomkurs. Selvsagt vil denne forskjellen være der om man drar på kvelden også, men da blir det ikke så synlig hver bidige gang de andre drar avgårde. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
maler
|
Sv: Ekstraregning på SFO - for fritidsaktiviteter
Herlighet. Du skulle sett vår aktivitetsplan. Det er ikke mange ganger i løpet av en måned det ikke er organiserte aktiviteter for noen eller alle elevene på SFO. Og turer har de i tillegg til det faste opplegget.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ekstraregning på SFO - for fritidsaktiviteter
Helt enig! Hos oss tror jeg de kun har et tilbud (kampsport) med plass til kun noen få. |
|
|
|
![]() |
|
|