Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Egypt? Når?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 10:09   #6
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egypt? Når?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Vi var der tidlig i januar. Det blir kjølig på kvelden, men er deilig på dagen i sola. Som en norsk sommerdag hvor det ikke er altfor varmt. Vannet er godt, men ikke veldig varmt i basseng som ikke er oppvarmet. I Rødehavet derimot er det kjempefint å bade.

Vi var der også i januar (samme år og samme hotell som Smilefjes om jeg ikke husker feil, litt senere i måneden bare).

Dagene var varme og fine, kveldene kjølige. Det gikk an å bade, men jeg syntes det var for kaldt yse: LøveMannen og LilleVenn badet, det gjaldt å finne de delene av bassenget som ble best oppvarmet av solen. Det var ellers en kjempefin tur og jeg reiser gjerne ned igjen på vinteren!!

(Har også vært i Kairo om sommeren, kan ikke anbefales...(mer enn 40 grader))

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.