Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hull på T2H vinterbukse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-11, 23:28   #41
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hull på T2H vinterbukse

Har du vært i kontakt med Danmark?

Mulig det står over her, men det er så forstyrrende med alle oppkastlydene rundt meg.

Gammel 08-01-11, 23:52   #42
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg hadde kommet til å krangle på dette. Skal virkelig butikken bruke tid på å reparere hele innsiden av føttene og lime på nytt? Jeg tror nok det blir mye arbeid. Tror også at de fleste butikker har avtaler med leverandør ang reklamasjoner, og Ticket er vel ikke tjent med vrange butikkeiere.

Hun i butikken (som først ikke ville ringe en gang ), hevder at deres Ticketkontakt vil ha den til reparasjon. Jeg kan ikke forstå det egentlig, og gidder ikke. Prøver Ticket direkte. Jeg kranglet jo med dama i et kvarter for å få henne til å gå bort fra at det var "normal slitasje", gidder ikke mer.

Stine-mor; jeg avventet litt for å få mer slitasje ved sømmene for at det skulle synes bedre på bildene. (God bedring til hele familien...!)

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 17:47   #43
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mailet Ticket i Danmark igår, og fikk svar idag om at jeg "gjerne kunne sende buksa til den norske agenten". Vel, jeg antar jo egentlig det er henne butikken alt har snakket med . Jeg er litt usikker på om jeg gidder bruke penger på å sende inn buksa. Skal vel godt gjøres å få den under en hundrelapp i porto.

Gammel 10-01-11, 18:27   #44
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Ok.

Jeg hadde ikke kvittering, men Ticket spurte om å få se bilder av problemene. Og et par dager etterpå var det ny dress på vei i posten.

Gammel 13-01-11, 14:08   #45
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg sendte en mail tilbake og bad om å få sende bilder isteden ettersom vi trengte buksa her hjemme. Sendte over 5 bilder igår med beskrivelser (det er nå snart 4 hull på knærne samt slitasje på innerben av skarp kant under SAMT slitte sømmer generelt), og fikk mail nå om at kvaliteten ikke skal være sånn og at vi skal få en ny bukse.

Jippi! Takk for tips her inne. Jeg kjenner at jeg nå har lyst til å fortsette med Ticket tross alt (vi har elsket de dressene), men jeg tror jeg må begynne å handle dem i en annen butikk....

Gammel 13-01-11, 14:41   #46
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Så bra, apan. Vi kjøper fortsatt Ticket pga god service. Klærne er jo kjempebra, men man kan få mandagseksemplar innimellom. Men, så lenge de bytter er det jo ikke noe problem.

Gammel 13-01-11, 15:07   #47
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wey!

Gammel 13-01-11, 19:39   #48
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Mitt inntrykk er at Ticket er super på service.

Hurra!!

Gammel 13-01-11, 21:38   #49
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Ja, det var supert. Og det skrev jeg også, at jeg var glad for at de var enige i at det var noe galt med kvaliteten på buksa fordi jeg tidligere hadde vært så fornøyd, og jeg takket for god service.
Jeg fikk en høflig mail etterpå der hun beklaget at de ikke hadde mer igjen av akkurat den fargen, og lurte på om svart var greit. Og det sa jeg selvsagt at var ok.

Gammel 13-01-11, 21:52   #50
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Her ble det slik at de ikke hadde flere brune dresser i str 110, så de sendte oss størrelsen over.
Jeg takket og bukket, for den i 110 går det fint å bruke, selvom sømmen går opp på ermene. Bretter bare vottene godt over.

Gammel 13-01-11, 22:13   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Så flott, Apan! Ticket imponerer. Spørs om jeg ikke må vurdere en ticketdress til minstemann til neste vinter til tross for at jeg ikke liker fleecefor....

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.