Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger skjorter med plass til pupper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-11, 01:18   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupper

Og jeg skal få på firmalogo, så de tynneste stoffene utgår. Men ellers trenger det ikke være noe jobbaktig over plaggene altså. Jeg har fått beskjed om å kjøpe klær jeg ville gått i til vanlig. Pluss en bukse. Jeg bruker aldri bukser. Så der sliter jeg litt også.

Gammel 15-01-11, 01:21   #22
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Olatights, en bluse (!) med lang singlet under og skinnjakke, tøffe støvletter: helt fint, men jeg er kanskje damete, da?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 01:23   #23
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror jeg og Teflona har litt forskjellig definisjon på bluse.

Jeg kaller det vanligvis bare en topp, da. Men på forhandlersiden er 2 av de jeg viser oppgitt som blouse og 1 som top (den jeg har).

Gammel 15-01-11, 01:25   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsebær, jeg syns at din kropp har godt av å vises frem. Du er flott! Ikke ha for bulsete/store klær.

Men ja, veldig vanskelig å finne bluser/skjorter som passer litt større pupper og som ikke er alt for korte. Jeg har funnet noen her i USA, strykefrie også. Problemet er også, syns jeg, at de ofte er for trange rundt armhulen så at man nesten ikke kan løfte på armene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 01:34   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke ha tights. Elelr jeg vil ikke.

Jeg går stort sett bare med skjørt. Litt kule eller tøffe, aldri pene. Pene skjørt krever pene sko, og det nekter jeg.

Hverdagsuniformen er sort eller armygrønst skjørt med buttons, hettejakke og Dr. Martins-sko. Og jeg trenger selvsagt noe for å passe inn i situasjoner der det ikke er riktige klær, men jeg må føle meg vel.

Skjorte med fomer og plass til puppper hadde egentlig vært perfekt i hodet mitt. Da blir hverdagsuniformen akkurat litt mer ordentlig, samtidig som jeg kan bruke skjorten om jeg MÅ pynte meg litt også.

Og en mørkbrun bukse i grovt stoff med presskant vil jeg ha. Jeg så det nettopp et eller annet sted også, men aner ikke hvor.

Gammel 15-01-11, 01:38   #26
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Hvis du finner en skjorte som er behagelig på, kan du jo ha den litt åpen hvis den er for trang øverst og ha en singlet under. Jeg føler meg skviset i sånt, da må jeg gjerne ha noe løst utenpå der igjen, en strikkajakke f.eks.

Gammel 15-01-11, 01:41   #27
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tråkle dem lett sammen i åpningen akkurat over puppene er min løsning. Du må selvfølgelig tre dem over hodet når du skal kle dem på deg da, men resultatet blir bra.

Gammel 15-01-11, 01:45   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvis du finner en skjorte som er behagelig på, kan du jo ha den litt åpen hvis den er for trang øverst og ha en singlet under. Jeg føler meg skviset i sånt, da må jeg gjerne ha noe løst utenpå der igjen, en strikkajakke f.eks.

Det er selvsagt en mulighet. Jeg må prøve litt, tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Tråkle dem lett sammen i åpningen akkurat over puppene er min løsning. Du må selvfølgelig tre dem over hodet når du skal kle dem på deg da, men resultatet blir bra.

Det var en god plan. Jeg har et par skjorter som bare henger i skapet, fordi de er for trange over puppene. Kan teste ut om det funker å sy sammen.

Gammel 15-01-11, 01:45   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Pelen: Takker så meget. Det var hyggelig sagt.

Gammel 15-01-11, 10:00   #30
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Du får meg til å tenke på Cubus. Jeg har kjøpt ei rutete skjorte der til datteren min, mener de har lignende i dameavdelingen også. Altså typisk skjortestil, med mulighet til å snurpe litt sammen med snøring for å framheve former, romslige slik de skal være nå. Fikk ikke til å legge inn bilde fra Cubusbutikken på nett, men sjekk det ut.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 10:02   #31
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Har du forresten vært på Carlings og kikket? Der har de masse kule topper/skjorter som kunne vært noe. I en stil som kan minne om det du skriver, i alle fall ikke damete.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 11:03   #32
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er det i alle fall en rimelig bukse, med press og herrestil, men den er sort da.

http://www.laredoute.no/DetailPages/...earchBackLink=

Gammel 15-01-11, 11:17   #33
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde ikke du hadde pupper, eller blander jeg med Karamell?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 11:18   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså. Den var litt frekk. Men en av dere har sagt det selv.

Gammel 15-01-11, 11:24   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg har så store pupper at Dolly Parton blir en pannekake i forhold.

Carlings har en del kule klær, men verken Cubus eller carlings har store størrelser.

Kaktus: feil stoff og for kort. Enkelt skal det ikke være. Men jeg skal sjekk mer på Laredoute.

Gammel 15-01-11, 11:28   #36
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Ja, grunnen til at jeg nevnte det, er at jeg ikke har pupper selv, og tenkte at hvis du plutselig fikk store, så ville jeg gjerne vite hvordan, liksom.

Gammel 15-01-11, 11:44   #37
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

hva med en vest over skjorta?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 12:08   #38
konsulenten
Passiv

Standard

Jeg har aldri noensinde funnet en skjorte som passer både i livet og over brystet. Folk har så ulike kroppsfasonger, det er nok mange som må leve med at det som kommer fra butikken ikke passer perfekt uten omsying...

Jeg har noen skjorter som jeg med vilje har kjøpt for små, slik at de passer i livet men er for trange over brystet. Jeg bruker disse med en topp under og de øverste knappene åpne. Det ser helt fint ut. Lag-på-lag påkledning sånn gir mulighet for å trekke inn et ekstra plagg med annen farge eller struktur, det kan jeg godt like. Men det blir jo mindre formellt, passer kanskje ikke i enhver jobbsammenheng f.eks.

Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 12:17   #39
konsulenten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

hva med en vest over skjorta?

Det er trikset når skjortene passer over brystet men er for vide rundt livet. Vest, v-genser, cardigan, jakke. Belte kan også funke. Hvis man vil at det skal sitte ordentlig rundt livet så er det enklest med et stoff som er strikket (kontra vevet) fordi det har mye mer stretch. En topp kan funke glimrende. Ikke stroppetopp men med litt ermer.

Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 12:21   #40
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes jeg iblant finner noe på Kappahl (innimellom rosene og volangene). Sånn som denne for eksempel:

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.